اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سیرجان:

234 طرح توسعه کشاورزی در سیرجان فعال شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سیرجان گفت: 234 طرح ستاد توسعه بخش کشاورزی این شهرستان فعال شدند.

234 طرح توسعه کشاورزی در سیرجان فعال شد

احمد مسعودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سیرجان اظهار کرد: 325 طرح در جلسات ستاد توسعه بخش کشاورزی شهرستان سیرجان به تصویب رسیده است.

وی افزود: در مجموع 180 میلیارد ریال تسهیلات برای 234 طرح با اشتغال 703 نفر انجام شده است.

مسعودی تصریح کرد: در این طرح‌ها پرورش شترمرغ، دام و طیور، احداث گلخانه‌ها‌، توسعه و تکمیل گاوداری‌ها‌، پروار‌بندی و توسعه و تکمیل کارگاه‌های فرآوری محصول پسته فعال شدند.

وی خاطر نشان کرد: 232 هکتار اصلاح باغات، 58 طرح امور دام‌، 160 کیلومتر لوله‌گذاری‌، واگذاری 14 هزار و 700 مترمربع زمین و تخصیص 150 متر مکعب زمین در قالب این طرح‌ها‌ به اتمام رسیده است.

کاظم محمدیان یکی از پرورش دهندگان شترمرغ در روستای کاظم‌آباد سیرجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: با دریافت 700 میلیون ریال تسهیلات کم‌بهره برای شش نفر اشتغالزایی ایجاد کردیم.

حسن هاشمی و رضا فیروز‌آبادی کارگران این طرح نیز در گفت‌وگوی خود تسهیلات اشتغالزای دولت را موجب رونق زندگی‌شان دانستند و از کارفرما به خاطر نجات آنها از بیکاری قدردانی کردند.

به گفته فرماندار سیرجان طرح‌های اشتغالزای این شهرستان در بخش دام و کشاورزی برای بیش از یک‌هزار نفر در سال گذشته بازار کار ایجاد کرده است.

محمدعلی توحیدی افزود: جوانان جویای کار و علاقمند به بخش‌های اشتغالزا از جمله کشاورزی و دامی می‌توانند از تسهیلات لازم استفاده کنند.

انتهای پیام/80015/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول