اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده عالی دولت در خمام خبر داد

فعالیت 24 پایگاه بسیج در خمام

نماینده عالی دولت در خمام از فعالیت 24 پایگاه بسیج در زمینه فرهنگی، آموزشی، قرآن، خط، نقاشی و احکام در این بخش خبر داد.

فعالیت 24 پایگاه بسیج در خمام

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حسین ذاکر استقامتی عصر امروز در جمع پرشور داوطلبان طرح هجرت 3 بخش خمام این شهرستان اظهار کرد: طرح هجرت حاصل اندیشه والایی است.

وی افزود: این طرح توسط متولیان امر به منظور هویت بخشیدن و شخصیت دادن به جوانان و برنامه‌ریزی برای مشارکت دادن آنها در سازندگی و توسعه عرصه‌های مختلف اجتماعی و عمرانی، کشاورزی و منابع طبیعی روستاها و مناطق محروم با همکاری مشترک سپاه است.

این مسئول با برشمردن طرح هجرت 3 اذعان کرد: این طرح با اهدافی مانند بهره‌گیری از اوقات فراغت جوانان و فراهم کردن زمینه و عرصه مناسب فعالیت آنها، تسریع در اجرای فعالیت‌های بخش کشاورزی، آموزش و افزایش مهارت جوانان و دانش‌آموختگان این بخش و افزایش تولید و درآمد روستاییان برنامه‌ریزی شده است.

وی اجرای طرح هجرت 3 از بعد اجتماعی را موجب مشارکت عملی و نهادینه شدن فرهنگ مشارکت، برقراری ارتباط شغلی و تحصیلی در طول دوره برگزاری عنوان کرد.

ذاکر استقامتی، ایجاد روحیه خلاقیت و مسئولیت‌پذیری در جوانان، تقویت انگیزه‌های معنوی، ایجاد محیطی سالم برای گذراندن اوقات فراغت، توجه به جنبه‌های آموزشی و ارائه آموزش‌های تخصصی به صورت عملی و تقویت حس اعتماد به نفس در بین جوانان را از دیگر اهداف طرح مذکور ذکر کرد.

وی گفت: اجرای طرح هجرت 3 باید از نظر اقتصادی موجب افزایش بهره‌وری نیروی کار، تربیت نیروی انسانی ماهر، ایجاد و تقویت فرصت‌های شغلی و زمینه‌سازی برای ایجاد شغل شود.

بخشدار خمام، افزایش مهارت‌های شغلی افراد، توسعه بخش کشاورزی، بهبود نظام اجرایی و اداری با توجه به سیاست‌های مد نظر معظم‌له و جهت‌گیری‌های برنامه پنجم توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور را نتیجه طرح هجرت 3 عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: طرح هجرت 3 باید منجر به بهبود تشکیلات دولتی و واگذاری امور به مردم، افزایش فعالیت‌های سازندگی، توسعه پایدار کشاورزی و حفاظت از منابع طبیعی و... شود.

ذاکر استقامتی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری، متذکر شد: طرح هجرت 3 به منظور هویت بخشیدن و شخصیت دادن به جوانان و مشارکت دادن آنها در عرصه‌های عمران و توسعه مناطق محروم روستایی، کمک به اقشار آسیب‌پذیر جامعه و فراهم ساختن زمینه‌های پایداری طراحی و تدوین شده است.

به گفته وی، اکنون 24 پایگاه بسیج در بخش خمام فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی، قرآن و خط و نقاشی و احکام را به علاقه‌مندان ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/2300/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول