اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌رضوی مطرح کرد

نقش تاثیرگذار جمهوری اسلامی ایران در حل بحران‌های منطقه‌ای

استاندار خراسان‌رضوی گفت: جمهوری اسلامی ایران در حل بحران‌های منطقه‌ای نقش به سزایی دارد.

نقش تاثیرگذار جمهوری اسلامی ایران در حل بحران‌های منطقه‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدحسین فروزان‌مهر عصر امروز در دیدار با فرمانداران شهرستا‌ن‌های خراسان‌رضوی ضمن تقدیر از حضور پرشور و حماسی مردم در انتخابات و خلق حماسه‌ای دیگر اظهار داشت: امت بصیر و همیشه در صحنه کشورمان با لبیک به ندای امام شان برگ زرین دیگری در تاریخ سراسر افتخار ایران اسلامی رقم زدند.

وی با تاکید بر استمرار روند خدمت‌رسانی به مردم در راستای توسعه و ارتقای میزان رضایتمندی آنان گفت: نقش‌آفرینی مردم در خلق حماسه‌ی 24 خرداد مسئولان را به خدمتگزاری مضاعف مکلف می‌کند.

استاندار خراسان‌رضوی ادامه داد: خدمت به مردم شریف و همیشه در صحنه که همواره خالق حماسه‌های به یادماندنی در طول دوران انقلاب و عرصه‌های دفاع مقدس بوده‌اند به زمان و مقطع خاصی محدود نمی‌شود.

فروزان‌مهر افزود: در شرایط موجود که روحیه نشاط و امید بیشتری بر جامعه حاکم است باید در راستای خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم تلاش مضاعفی داشته باشیم.

وی افزود: این حضور علاوه بر تقویت جایگاه ایران اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی، نشانگر استحکام پایه‌های نظام و رابطه عمیق و باورمند بین امام و امت است.

استاندار خراسان‌رضوی با اشاره به تحولات سیاسی و ناامنی‌های اخیر در کشورهای منطقه از جمله عراق، افغانستان، مصر، ترکیه و سوریه گفت: جمهوری اسلامی ایران علی‌رغم تمام توطئه‌های دشمنان همچنان در طی مسیر متعالی و نورانی انقلاب و آرمان‌های شهدا، تحت رهبری‌های مدبرانه مقام عظمای ولایت ثابت‌قدم و استوار است.

وی به نقش تاثیرگذار جمهوری اسلامی ایران در حل بحران‌های منطقه‌ای اشاره و خاطرنشان کرد: عمق استراتژیک نظام، هزاران کیلومتر جلوتر از مرزهای جغرافیایی است و پیام عدالت‌خواهی و صلح‌طلبی ما به گوش تمام آزادی‌خواهان دنیا رسیده است.

فروزان‌مهر با اشاره به توفیقات کشورمان در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی اظهار کرد: به یمن همت و تلاش جوانان، دانشمندان و نخبگان،ایران اسلامی به جایگاه مطلوبی در دنیا دست یافته به گونه‌ای که هم‌اکنون در بسیاری از علوم پژوهشی، دانش بنیان و پژوهش‌های بنیادین جزو کشورهای مطرح و در حوزه اقتصاد نیز از جمله 20 قدرت برتر اقتصادی به شمار می‌رویم.

استاندار خراسان‌رضوی بیان کرد: اکنون که حماسه سیاسی با حضور گسترده و پرشور مردم محقق شد، باید در ادامه و به موازات آن به خلق حماسه اقتصادی نیز توجه کرد و از تمام ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل در راستای رفع مشکلات اقتصادی و افزایش رفاه و آسایش مردم استفاده کرد.

وی با تاکید بر فعال‌تر شدن کمیته‌های برنامه‌ریزی شهرستان‌ها از فرمانداران خواست تا نسبت به اتمام پروژه‌های نیمه تمام همت کرده و روند اجرای پروژه‌های مسکن مهر را سرعت ببخشند.

فروزان‌مهر ادامه داد: استفاده از ظرفیت طرح توسعه بخش کشاورزی و ایجاد صنایع تبدیلی با محوریت این بخش در روستاهای بزرگ به منظور پایداری جمعیت در روستاها و جلوگیری از حاشیه‌نشینی، از جمله مواردی است که باید همچنان به عنوان یک اولویت کاری دنبال شود.

استاندار خراسان‌رضوی با اشاره به ذخیره‌سازی مناسب کالاهای اساسی در استان اظهار داشت: با توجه به نزدیکی ایام ماه مبارک رمضان و لزوم تامین ارزاق عمومی باید مایحتاج مردم از طریق برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا و فروش فوق‌العاده در دسترس آنان قرار گیرد.

انتهای پیام/70005/ق40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول