اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

کشته شدن یک کشیش و زخمی شدن یک نیروی امنیتی در شمال سینا

منابع مصری گزارش دادند که یک کشیش در شمال سینا در اثر تیراندازی افراد مسلح ناشناس کشته و یک نیروی امنیتی مصر نیز زخمی شد.

کشته شدن یک کشیش و زخمی شدن یک نیروی امنیتی در شمال سینا

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری آلمان، یک کشیش کلیسای «المساعید» در شمال سینا در اثر اصابت گلوله افراد مسلح ناشناس در شمال سینا کشته و یک افسر پلیس نیز به ضرب گلوله افراد مسلح در شهر العریش زخمی شد.

یک منبع حقوقی و یک منبع محلی در شمال سینا گفت که افراد مسلح نقاب‌دار که سوار بر یک خودروی شاسی بلند بودند به سمت «مینا شاروبیم» کشیش کلیسای المساعید در استان شمال سینا که در حال عبور از بازاری در این شهر بود، شلیک کردند که وی در این حمله زخمی شد و به بیمارستان عمومی العریش منتقل شد اما در بیمارستان گذشت.

به گفته این منبع، افراد مسلح نقاب‌دار همچنین به سمت یک افسر پلیس در جاده‌ای در شهر العریش تیراندازی کردند که منجر به زخمی شدن وی شد.

بر پایه این گزارش بالگردهای نیروی هوایی مصر در آسمان استان شمال سینا به پرواز درآمدند تا وضعیت امنیتی این منطقه پس از حمله مسلحانه به یک پایگاه امنیتی را زیر نظر بگیرند.

پرواز بالگردها در آسمان شهرهای العریش، شیخ زوید و رفح برای دومین روز متوالی به منظور اطلاع یافتن از اوضاع امنیتی ادامه دارد و این در حالی است که نیروهای امنیتی مصر حضور خود در نقاط امنیتی در منطقه الماسوره، الصفا، و المزرعه را تقویت کرده‌اند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول