اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت شهرداری اردبیل

جشن تابستانه در پارک‌های محله‌ای آغاز شد

با همت و تلاش شهرداری اردبیل مجموعه جشن‌های تابستانه در پارک‌های محلی و منطقه‌ای اردبیل با اجرای اولین جشن در پارک میراشرف معروف به اللر باغی اردبیل برگزار شد.

جشن تابستانه در پارک‌های محله‌ای آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم که عصر امروز و در پارک محله میراشرف اردبیل برگزار شد، شهردار اردبیل در سخنانی اظهار داشت: هدف شهرداری از برگزاری جشن‌های تابستانه فراگیر و عمومی بالا بردن نشاط اجتماعی هموطنان در مناطق مختلف است چرا که نشاط اجتماعی سرمایه عظیم اجتماعی به شمار می‌رود که با تکیه بر آن می‌توان بسیاری از گرفتاری‌ها و مشکلات را برطرف کرد.

صدیف بدری با بیان اینکه ما این جشن را همراه با همایش پیاده‌روی با خانواده اجرایی و عملیاتی کرده و زمینه شور و نشاط بیشتر هموطنان را در فضاهای سالم فرهنگی و تربیتی فراهم می‌آوریم، تصریح کرد: این حرکت‌ها می‌تواند فرهنگ‌سازی خوبی برای سال‌های آینده باشد تا به شکل پخته و منسجم‌تر این برنامه‌ها انجام شود.

وی در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: ما بعد از ماه مبارک رمضان برگزاری این جشن‌ها را در پارک‌های منطقه‌ای و محله‌ای تا پایان تابستان پیگیری می‌کنیم و به صورت هفتگی تلاش می‌کنیم تا در یک محله و پارک منطقه‌ای بتوانیم جشن‌های خود را که شامل برنامه‌های موسیقی، نمایش طنز،‌ شرکت هموطنان در همایش‌ها و مسابقات پیاده‌روی و فرهنگی است، ‌نهادینه کرده و به خوبی آن را جا بیندازیم.

این مسئول در ادامه اضافه کرد: ما یقین داریم هر چقدر برنامه‌ها و اهداف تقویت شور و نشاط اجتماعی بیشتر و با گستردگی خاص انجام شود نتیجه آن حضور گسترده و آگاهانه مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان در صحنه است که این در صحنه بودن خود یک مزیت و نقطه برجسته برای فعالیت‌های اجتماعی به شمار می‌رود.

وی بیان کرد: ما امروز برای شاد نگه داشتن مردم به فضاهای شاد و شورآفرین نیاز داریم که شهرداری در سال‌های اخیر با احداث ده‌ها پارک در مناطق مختلف سعی کرده است به صورت عمومی این شور و نشاط را فراگیر کند.

شهردار اردبیل به برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی و مناسبتی به همت سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری اردبیل اشاره کرد و ادامه داد: این برنامه‌ها که به صورت دقیق و منظم برنامه‌ریزی و تدارک دیده شده، می‌تواند بستر یک حرکت تحولی را به وجود آورد.

بدری یادآور شد: ما با همکاری شهرداران مناطق سعی خودمان را به کار گرفتیم تا بیشترین هدف‌گذاری خدمات‌رسانی در حوزه فرهنگی، ورزشی، هنری و برنامه‌های شاد و مفرح اجتماعی مناطق محروم و اطراف اردبیل باشد که امسال در همین راستا در جشن‌های مختلف و مناسبت‌های متنوع برنامه‌های خوب و پرشور و نشاطی برگزار شد که تا پایان سال نیز این هدف‌گذاری‌ها دنبال می‌شود.

وی در ادامه سخنان خود گفت: شور و نشاط مردم قطعاً پیامد خوب و مثبتی در مشارکت همه‌جانبه آنها در عرصه‌های مختلف خواهد داشت و همین امر می‌تواند کانون خانواده و بنیان مستحکم این جایگاه عظیم را رفعت ببخشد.

انتهای پیام/62001/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول