اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرضا:

ظرفیت‌های فرهنگی قابل ‌توجهی در روستا‌های شهرضا وجود دارد

فرماندار شهرضا گفت: روستا‌های تابع شهرستان شهرضا به لحاظ فرهنگی و هنری از جایگاه فاخری در سطح کشور برخوردار هستند و این ظرفیت عظیم باید مورد توجه مجموعه مسئولان امر قرار بگیرد.

ظرفیت‌های فرهنگی قابل ‌توجهی در روستا‌های شهرضا وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، سید محمدباقر محمدی پیش از ظهر امروز اظهار کرد: بستر‌سازی لازم برای مدیران کار‌آمد و لایق یکی از مهم‌ترین نیاز‌های کنونی کشور است که باید از تمام ظرفیت‌های موجود در جامعه برای تحقق این امر متعالی استفاده شود.

وی ادامه داد: تدبیر و برنامه‌ریزی اصولی مبتنی بر ظرفیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی موجود از مهم‌ترین ملاک‌های یک مدیر موفق در حوزه فرهنگ است که این اصل مهم با ایجاد ارتباط دوسویه با اهالی فرهنگ و هنر محقق می‌شود.

فرماندار شهرضا با اشاره به اینکه ایجاد فضای لازم برای شکوفایی استعداد‌های شگرف مردم این شهرستان در حوزه فرهنگ و ادب باید مهم‌ترین دغدغه رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان باشد، تصریح کرد: توجه به پیشینه فاخر و بی‌نظیر شهرضا در عرصه فرهنگ و هنر باید مورد توجه مجموعه متولیان امر باشد و برای تقویت این حوزه از تمام ظرفیت‌های موجود در جامعه به شکل اصولی استفاده شود.

وی اضافه کرد: توجه به خرده فرهنگ‌های موجود در سطح شهرستان و تقویت این فرهنگ‌ها مبتنی بر سیاست‌های کشور از دیگر نکات مهمی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

محمدی با اشاره به اینکه روستا‌های تابع شهرستان شهرضا از ظرفیت‌های قابل‌توجهی در عرصه فرهنگ و هنر برخوردار هستند، تاکید کرد: افتخارات و دستاورد‌های روستا‌های تابع شهرضا در بسیاری از مواد مایه مباهات ایرانیان شده است و از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان انتظار داریم با اختصاص امکانات لازم زمینه رشد و شکوفایی روستاییان را مهیا کند.

وی با اشاره به اتخاذ تمهیدات اساسی برای اکران فیلم در شهرضا هم‌زمان با سراسر کشور گفت: بحث ایجاد نشاط اجتماعی یک مقوله مقطعی و فصلی نیست، بلکه باید با تدوین برنامه‌های گسترده زمینه پاسداری از کیان فرهنگی و هنری شهرضا به عنوان مهد زایش و پرورش حکیمان و فرهیختگان به شکل شایسته ایجاد شود.

انتهای پیام/63011/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول