اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دومین دوره رقابت‌های پیشکسوتان رخ داد

قهرمانی تیم پیشکسوتان سپاهان در لیگ فوتسال اصفهان

دومین دوره مسابقات فوتسال پیشکسوتان شهرستان اصفهان با قهرمانی تیم سپاهان به پایان رسید.

قهرمانی تیم پیشکسوتان سپاهان در لیگ فوتسال اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، دومین دوره رقابت‌های فوتسال پیشکسوتان با همت هیئت فوتبال شهرستان اصفهان و با شرکت 10 تیم در دو گروه برگزار شد که در پایان تیم سپاهان تندور قورتان از بخش بن‌رود با برتری مقابل خوراسگان به عنوان قهرمانی دست یافت.

تیم فوتسال اسپادانا بهارستان نیز با شکست هرند در جایگاه سوم قرار گرفت.

10 تیم حاضر در این رقابت‌ها در دو گروه با یکدیگر به رقابت پرداختند، در مرحله مقدماتی تیم‌های بخش‌های تابعه شهرستان اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند که تیم‌های سپاهان تندرو قورتان و هرند با شکست تیم‌های نیک‌آباد، بن‌رود و محمدآباد به مرحله نیمه‌نهایی راه یافتند.

مرحله مقدماتی این گروه در روستای کفران از توابع بخش بن‌رود برگزار شد.

در گروه دوم که با حضور تیم‌های شهرهای تابعه شهرستان اصفهان برگزار شد، تیم‌های خوراسگان و بهارستان موفق شدند پس از شکست تیم‌های مرکزی، قهجاورستان و رهنان به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا کنند و مسابقات این گروه نیز در شهر بهارستان برگزار شد.

در مرحله نیمه پایانی که در شهر نیک‌آباد برگزار شد، تیم‌های سپاهان تندرو قورتان و خوراسگان پس از شکست تیم‌های بهارستان و هرند به فینال این مسابقات راه پیدا کردند که در پایان سپاهان تندرو قورتان با شکست 4 بر 2 مقابل تیم خوراسگان به عنوان قهرمانی این مسابقات رسید.

در دیدار رده‌بندی نیز تیم بهارستان با نتیجه 5 بر 3 از سد تیم عرفان هرند گذشت و عنوان سومی این دوره از رقابت‌ها را به خود اختصاص داد.

دیدار فینال این مسابقات با حضور رضا دهقان رئیس هیئت فوتبال شهرستان اصفهان، موسوی مسئول واحد آسیا ویژن هیئت فوتبال استان اصفهان، جعفری مسئول واحد فوتسال و لایقی مسئول واحد داوران هیئت فوتبال شهرستان اصفهان و مسئولان محلی شهر نیک‌آباد برگزار شد.

انتهای پیام/63020/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول