اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه صورت می‌گیرد

توزیع اقلام غذایی در قالب طرح همای رحمت در کهگیلویه

در راستای حمایت از خانواده‌های بی‌بضاعت و در آستانه ماه رمضان، طرح همای رحمت با توزیع اقلام غذایی با ارزشی بالغ بر 30 میلیون تومان بین نیازمندان در کهگیلویه در حال برگزاری است.

توزیع اقلام غذایی در قالب طرح همای رحمت در کهگیلویه

سید ابوالقاسم بازرگان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه از توزیع اقلام غذایی بین نیازمندان شهرستان‌های کهگیلویه و لنده در آستانه ماه رمضان خبر داد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه با بیان اینکه امور داوطلبان جمعیت هلال‌احمر با هدف حمایت از اقشار آسیب‌پذیر  تشکیل شده است گفت: این گروه از طریق سازماندهی و بهره‌گیری از توان و مساعدت افراد و اقشار توانمند در راستای حمایت از مستمندان و افراد بی‌بضاعت خدمت می‌کنند.

بازرگان اجرای دو طرح سالانه در جمعیت هلال‌احمر در همین راستا را متذکر شد و افزود: طرح فرشتگان رحمت همه ساله در ایام عید و مناسبت‌های مختلف برگزار می‌شود.

وی طرح همای رحمت را مختص ماه رمضان دانست و اذعان داشت: در طرح همای رحمت اقلام غذایی بین نیازمندان توزیع می‌شود و اجرای این طرح در سطح شهرستان‌های کهگیلویه و لنده آغاز شده است.

بازرگان با بیان اینکه توزیع این اقلام با اولویت خانوارهای بی‌سرپرست و بد سرپرست خواهد بود تصریح کرد: وجوهات جمع‌آوری شده از خیرین، صندوق‌های مستقر شده در سطح شهر و دفترچه‌های کمک با واریز به حساب مشخص غیر قابل برداشت صرف خرید اقلام غذایی شده و در آستانه ماه مبارک رمضان بین نیازمندان توزیع می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه چشم امید خانواده‌های بی‌بضاعت به نهادهای حمایتی است ابراز داشت: توجه به نیازمندان و مستمندان در جوامع اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است و ما تلاش می‌کنیم خانواده‌هایی که در مضیقه هستند را شناسایی و در قالب طرح همای رحمت از آنان حمایت کنیم.

بازرگان ادامه داد: جهت شناسایی خانواده‌های مستحق از مؤسسه‌های خیریه موجود در سطح شهرستان، فرمانداری و دفتر امام جمعه کمک گرفته می‌شود.

وی اقلام غذایی این طرح را شامل مواد خوراکی و شوینده عنوان کرد و گفت: ارزش ریالی این اقلام بالغ بر 300 میلیون ریال برآورد شده است.

بازرگان در ادامه با بیان اینکه خیرین در طرح همای رحمت استقبال خوبی داشته‌اند یادآور شد: اجرای طرح همای رحمت در شهرستان‌های کهگیلویه و لنده در حال برگزاری است.

وی  اجرای این طرح در بخش‌های شهرستان را نیز متذکر شد و افزود: در هفته گذشته سبد غذایی با ارزش بالغ بر پنج میلیون ریال بین خانواده‌های منطقه دژکوه از توابع سوق توزیع شد.

انتهای پیام/82016/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول