اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اسدآباد در مجلس خبر داد

لزوم ایجاد برنامه منسجم برای تولید محصولات کشاورزی/ هدر رفت 11 هزار تن سیب زمینی به خاطر بی‌برنامگی

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان اسدآباد هنوز برای تولیدات خود برنامه منسجم و مدون ندارد و این مهم نیاز به همفکری مدیر با کارشناسان کشاورزی دارد.

لزوم ایجاد برنامه منسجم برای تولید محصولات کشاورزی/ هدر رفت 11 هزار تن سیب زمینی به خاطر بی‌برنامگی

به گزارش خبرگزاری فارس در اسدآباد، بهروز نعمتی ظهر امروز در مراسم تجلیل از تولیدکنندگان نمونه بخش کشاورزی و دامی شهرستان اسدآباد با بیان اینکه قطب اصلی شهرستان اسدآباد کشاورزی است، اظهار داشت: برنامه منسجم و مدونی برای امور کشاورزی در سطح شهرستان نداریم تا بتوانیم آن‌گونه که باید به قطب اصلی شهرستان بپردازیم.

وی اصلی‌ترین ابراز برای تولید محصولات کشاورزی را نهاده‌های تولید خواند و گفت: توزیع عادلانه نهاده بین کشاورزان یکی از حمایت‌های مهم دولت از کشاورزان است که باید در اولویت قرار گیرد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سال گذشته 11 هزار تن سیب زمینی در شهرستان با بی‌برنامگی هدر رفته است، تصریح کرد: مسئولان در حال حاضر برای محصولاتی چون ذرت، گندم و چغندر قند که از محصولات مهم شهرستان هستند برنامه‌ای ندارند که می‌طلبد با برنامه‌ریزی تولیدات را افزایش دهیم.

این مسئول گفت: به علت بی‌برنامه بودن دولت بعد از هشت سال امروز ما نزدیک به 6 میلیون تن گندم از کشورهای هند، پاکستان و آمریکا وارد کشور کرده‌ایم که این امر به ما گوشزد می‌کند باید برای تولید داخلی هزینه صرف کرده و امکانات را برای کشاورزی مهیا کنیم.

نعمتی حمایت از کشاورزان را تنها راه نجات و خودکفایی کشور در زمینه‌ تولیدات دانست و اذعان داشت: مسئولان استانی اختیار تام به مسئولان شهرستانی بدهند و بگذارند مدیران با همفکری کارشناسان نیازهای کشاورزان را تأمین کنند.

انتهای پیام/89008/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول