اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شعبه جمعیت هلال احمر شهرستان جاجرم خبر داد

برگزاری آموزش تخصصی امداد و نجات در گرمه و جاجرم

رئیس شعبه جمعیت هلال احمر شهرستان جاجرم گفت: امدادگران شهرستان‌های گرمه و جاجرم در دوره آموزشی تخصصی امداد و نجات شهرستان گرمه شرکت کردند.

برگزاری آموزش تخصصی امداد و نجات در گرمه و جاجرم

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی هلال احمر خراسان شمالی، حمزه‌علی جاجرمی اظهار کرد: 80 نفر از امدادگران این شهرستان که پیش از این دوره‌های مقدماتی امداد و نجات را گذرانده‌اند، پس از گذراندن این دوره تخصصی گواهی‌نامه اخذ و در مأموریت‌های احتمالی هلال احمر شرکت خواهند کرد.

وی با اشاره به بازدید سرزده مدیرعامل و جمعی از مسئولان ستادی هلال احمر استان از نحوه برگزاری این دوره‌ها گفت: مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان در جریان این بازدید نسبت به اهمیت آموزش‌های عمومی و تخصصی و ارتقای مهارت امدادگران تاکید کرد.

جاجرمی تصریح کرد: نشست پرسش و پاسخ مدیرعامل جمعیت و امدادگران شهرستان جاجرم نیز برگزار شد و مدیرعامل هلال احمر استان ضمن پاسخگویی، نسبت به رفع مشکلات و بررسی مسائل مطروحه دستورات لازم را صادر کرد.

انتهای پیام/63002/خ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول