اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان نور:

طرح‌های دریا در ماه مبارک رمضان تعطیل است

فرماندار شهرستان نور گفت: طرح‌های دریا در ماه مبارک رمضان تعطیل است.

طرح‌های دریا در ماه مبارک رمضان تعطیل است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، علی‌محمد صمدیان صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان اظهار کرد: شیوه استعمار برای سلطه بر کشورها از نظامی به فرهنگی تغییر پیدا کرده است و آنان به اشتباه خود در انجام شیوه نظامی اذعان دارند.

نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان نور تصریح کرد: استعمار با پی بردن به اشتباه خود در سلطه به شیوه نظامی و ریختن بمب بر سر مردم به این نتیجه رسیده است که باید از طریق بمباران فرهنگی توسط ماهواره، سی‌دی، تصاویر مستهجن و فیلم‌های ضدفرهنگی به مقابله با فرهنگ دیگر کشورها رفت و بر آنها غلبه کرد.

فرماندار نور با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اضافه کرد: تا این لحظه بر اساس تصمیم‌های استانی طرح‌های سالم‌سازی دریا تعطیل است و نیروهای امدادی و انتظامی برای حفظ امنیت و ممانعت از روزه‌خواری علنی در سواحل حضور دارند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نور نیز در این جلسه با انتقاد از تصمیم‌های استانی گفت: در تصمیم‌های استانی همواره دوگانگی وجود دارد و در بحث فرهنگی نیز هر یک از نهادهای مسئول، وظیفه را به گردن دیگری می‌اندازند.

حجت‌الاسلام اسماعیل رمضانی افزود: اعتبارات عادلانه توزیع نمی‌شود و سهم شهرستان نور ناچیز است.

وی اضافه کرد: برای انجام کارهای فرهنگی در تابستان امسال دو طرح در شهرستان به تبلیغات اسلامی واگذار شد اما اعتبار در نظر گرفته شده بسیار ناچیز است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نور گفت: در هر طرح رابط فرهنگی معرفی شده تا برخی امور فرهنگی مانند پخش اذان را در طرح انجام دهد.

انتهای پیام/86023/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول