اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه نور خبر داد

اجرای طرح ساحل سالم در شهرستان نور

فرمانده سپاه ناحیه نور گفت: اجرای طرح ساحل سالم حضور متدینان را در سواحل آسان‌تر کرد.

اجرای طرح ساحل سالم در شهرستان نور

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، ناصر توکلی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با اشاره به وظایف سپاه گفت: مهم‌ترین وظیفه سپاه حفظ دستاوردهای انقلاب در عرصه‌های مختلف است.

وی ادامه داد: در ابلاغ جدید سپاه برای حفظ ارزش‌های دینی در سواحل و تفرجگاه‌ها از سال گذشته اقدام به اجرای طرح ساحل سالم و پارک پاک کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه نور افزود: پس از گذشت 34 سال از انقلاب هنوز برخی از خانواده‌های مذهبی و متدین نمی‌توانستند به راحتی در سواحل و تفرجگاه‌ها حضور پیدا کنند اما اجرای این طرح راه را برای حضور این خانواده‌ها باز کرد.

نماینده رؤسای دانشگاه‌ها در شورای فرهنگ عمومی نور نیز در این جلسه خواستار تهیه نقشه جامع استانی و بومی‌کردن آن در شهرستان‌ها شد و افزود: این‌که استان در برخی تصمیم‌ها مسئولیت را برعهده شهرستان‌ها می‌گذارد منطقی نیست و نمی‌شود جزیره‌ای عمل کرد.

صدرالدین متولی اظهار داشت: برای امور فرهنگی نیاز به برنامه‌ریزی کلان است و باید حداقل آینده‌نگری برای پنج سال آینده باشد که دوباره بحث کمبود اعتبار و ... تکرار نشود و برای این امر شهرداری‌ها در خط مقدم باید دارای برنامه باشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نور گفت: در زمینه فرهنگ‌سازی و انتقال فرهنگ به گردشگر ضعیف عمل کرده‌ایم و نیاز است با برگزاری برخی کارهای فرهنگی از جمله کتابت، نقاشی و ... در سواحل از ظرفیت ساحل برای انتقال فرهنگ به مسافران بهره ببریم.

انتهای پیام/86023/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول