اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران عنوان کرد

مهلت 20 روزه برای فعال شدن تعاونی باغداران گچساران

فرماندار گچساران با اشاره به آغاز فعالیت مجدد شورای حفاظت از منابع آب در این شهرستان گفت: شرکت تعاونی باغداران در مدت 20 روز نسبت به فعالیت خود طبق اساس‌نامه اقدام کند.

مهلت 20 روزه برای فعال شدن تعاونی باغداران گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، محمد شفیعی امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان گفت: شورای حفاظت از منابع آب از اواخر سال 89 راکد بوده و فعالیتی نداشته است.

وی افزود: بنا به اهمیتی که آب برای مصارف صنعتی، کشاورزی و دیگر مصارف دارد و در راستای استفاده بهینه از منابع آب در سطح شهرستان نیاز ضروری دیده شد که این شورا از این هفته فعالیت خود را آغاز و مصوبات آن را تا گرفتن نتیجه پیگیری کند.

فرماندار گچساران با اشاره به عضویت مسئولان ادارات، نهادها و شرکت‌هایی از جمله دادگستری، نیروی انتظامی، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و آبخیزداری، توزیع برق، محیط زیست، سد کوثر، فرآورده‌های نفتی، آبفای شهری، آبفای روستایی، صنعت معدن و تجارت در این شورا گفت: شورای حفاظت از منابع آب به دبیری امور آب شهرستان تشکیل می‌شود.

شفیعی یادآور شد: این شورا به منظور استفاده بهینه از این منابع توسط کشاورزان و صنعتگران جلسات خود را برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: نخستین جلسه شورای حفاظت از منابع آب گچساران در تاریخ 18 تیر‌ماه در محل فرمانداری و با حضور اعضای این شورا برگزار می‌شود.

فرماندار گچساران با اشاره به ظرفیت بالای گچساران در تولید محصولات کشاورزی تشکیل این جلسه را امری ضروری عنوان کرد.

شفیعی همچنین با اشاره به وضعیت تولید و فروش محصولات کشاورزی در گچساران گفت: در پی رسیدگی به وضعیت محصولات باغداران این شهرستان، جلسه‌ای با حضور هیأت مدیره تعاونی کشاورزی باغداران، مدیر جهاد کشاورزی و مسئولان تعاونی روستایی گچساران تشکیل شد.

وی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد اعضای هیئت مدیره تعاونی باغداران با تشکیل جلسه فعالیت خود را آغاز کرده و تا 20 روز آینده گزارش عملکرد کاری خود را ارائه کنند.

شفیعی با اشاره این‌که اداره تعاون روستایی نسبت به در اختیار قرار دادن دفتر فعالیت شرکت تعاونی باغداران اقدام می‌کند، تصریح کرد: شرکت تعاونی باغداران باید در مدت 20 روز نسبت به فعالیت خود طبق اساس‌نامه اقدام کند.

وی تأکید کرد: شرکت تعاونی، مدیرعامل و هیئت مدیره موظف شد در طول این مدت با برگزاری جلسات متعدد با باغداران صورتجلسات عینی و مؤثر ارائه کند.

شفیعی گفت: اداره تعاون روستایی و مدیریت جهاد کشاورزی گچساران در ادامه نسبت به حمایت از فعالیت این شرکت تعاونی قول همکاری و تعامل دادند.

فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: در صورتی‌که هیئت مدیره و مدیرعامل علاقه‌ای نسبت به فعالیت نشان ندادند نسبت به تشکیل جلسه فوق‌العاده و تجدید نظر در انتخاب اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل جدید در نیمه اول مرداد اقدام می‌شود.

انتهای پیام/82001/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول