اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت تکواندو استان قم:

رقابت پسران تکواندوکار قم در جام شکوفه‌ها ‌آغاز شد

دبیر هیئت تکواندو استان قم از آغاز رقابت پسران تکواندو کار قم در مسابقات جام شکوفه‌های تکواندو کشور خبر داد.

رقابت پسران تکواندوکار قم در جام شکوفه‌ها ‌آغاز شد

هاشم آقایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: با برگزاری مراسم افتتاحیه از امروز نهمین دوره لیگ نونهالان پسر استارت می‌خورد و این دوره از مسابقات با حضور تکواندوکاران مستعد و توانمند قم به انجام خواهد رسید.

وی اضافه کرد: نهمین دوره رقابت‌های لیگ تکواندوی نونهالان باشگاه‌های کشور در بخش پسران با عنوان جام شکوفه‌ها برگزار می‌شود و تیم اعزامی هیئت قم نیز با برخورداری از مربیان با تجربه و کاردان این رشته و ترکیبی از بهترین‌های حال حاضر تکواندو قم راهی این رقابت‌ها می‌شود.

دبیر هیئت تکواندو استان قم افزود: نهمین دوره مسابقات لیگ تکواندوی نونهالان باشگاه‌های کشور در بخش پسران از امروز با برگزاری رقابت‌های هفته اول و مراسم افتتاحیه در خانه تکواندو تهران به انجام می‌رسد.

وی با اشاره به آمادگی نفرات اعزامی قم برای حضور در این رقابت‌ها بیان داشت: مراسم وزن کشی این دوره از مسابقات عصر روز جمعه چهاردهم تیرماه از ساعت 16 تا 18 برگزار شد و تکواندوکاران قمی حریفان خود در هفته نخست این دوره از مسابقات را شناختند.

آقایی ابراز کرد: براساس اعلام مسئولان سازمان لیگ،‌ 29 تیم باشگاهی در نهمین دوره مسابقات لیگ تکواندو نونهالان کشور جام شکوفه‌ها حضور دارند و به شکل دوره‌ای در تلاش برای به دست آوردن عنوان قهرمانی با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: از جمله تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها می‌توان به مجموعه تختی تبریز،‌ ذوب آهن اصفهان‌،‌ باشگاه یاری،‌ بیمارستان جم،‌ مجتمع تولیدی کردان،‌ ملی پوشان البرز،‌ باشگاه امام سجاد(ع)،‌ پاس قوامین و صنایع استیل البرز اشاره کرد.

دبیر هیئت تکواندو استان قم افزود: همچنین تیم‌های‌ فرمانیه،‌ مجتمع ورزشی جوانه،‌ هیئت تکواندو ناجا (قوامین)،‌ آکادمی تکواندو رکنی اهواز،‌ شهید نادری،‌ هیئت تکواندو سمنان،‌ تالار تکواندو شهید صادق پور و‌ هیئت تکواندو قزوین نیز در این رقابت‌ها حضور دارند.

وی یاد آور شد: تیم‌های هیئت تکواندو استان قم،‌ هیئت تکواندو کرمانشاه،‌ م‍‍‍ژدهی رشت،‌ یاسین بانک انصار،‌ هیئت تکواندو بروجرد،‌ مرحوم حاجی پور بابل، اسدی فریدونکنار،‌ فرهنگ جویبار،‌ هیئت تکواندو تنکابن،‌ سریع سیستم جنوب،‌ آموزش و پرورش همدان و الماس بتن همدان نیز در این مسابقات شرکت می‌کنند.

آقایی اظهار داشت: هشتمین دوره رقابت‌های لیگ تکواندوی نونهالان قهرمانی پسر باشگاه‌های کشور با عنوان جام شکوفه‌ها،‌ سال گذشته با حضور 22 تیم برگزار شد که البته تیم قم در آن حضور نداشت و از امسال وارد این لیگ شده است.

انتهای پیام/78002/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول