اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رده سنی نونهالان صورت می‌گیرد

غیاب دختران تکواندوکار قم در جام شکوفه‌ها

مسابقات لیگ جام شکوفه‌های تکواندو کشور امسال در غیاب دختران تکواندوکار قم با حضور تیم‌های مطرح کشور برگزار می‌شود.

غیاب دختران تکواندوکار قم در جام شکوفه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، امسال نیز مسابقات لیگ‌های تکواندو بانوان کشور در رده‌های سنی مختلف اعم از نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود و سعی هیئت تکواندو قم این است که در تمام رده‌های سنی تیم‌های بانوان قم را به این مسابقات اعزام کند.

این در حالی است که در تکواندو بانوان استعدادهای خوبی حضور دارند و با توجه به تجربیات گران بهایی که از سال‌های گذشته حضور در این رقابت‌ها کسب کرده‌اند تیم‌های اعزامی بانوان قم می‌توانند با توان بالاتر به مصاف حریفان بروند.

اما نخستین لیگی که قرار است با حضور بانوان تکواندو کار بر اساس برنامه ریزی فدراسیون تکواندو برگزار شود، لیگ رده سنی نونهالان است که با برگزاری مراسم افتتاحیه از روز دوشنه هفدهم تیر ماه، چهارمین دوره رقابت‌های لیگ نونهالان دختر تکواندو کشور استارت می‌خورد، رقابت‌هایی که تیم قم بر خلاف سال گذشته در آن حضور نخواهد یافت.

چهارمین دوره رقابت‌های لیگ تکواندوی نونهالان باشگاه‌های کشور در بخش دختران با عنوان جام شکوفه‌ها برگزار می‌شود و روز دوشنبه هفدهم تیرماه با برگزاری رقابت‌های هفته اول و دوم و مراسم افتتاحیه در خانه تکواندو مسابقات این فصل رده سنی نونهالان رسما آغاز می‌شود.

از سوی مسئولان سازمان لیگ فدراسیون‌ روز یکشنبه شانزدهم تیر ماه برای وزن کشتی در نظر گرفته شده است و وزن کشی دختران حاضر در ترکیب تیم‌های حاضر در این دوره از رقابت‌ها از ساعت 16 تا 18 فردا انجام می‌شود.

این در شرایطی است که در این دوره از مسابقات 12 تیم باشگاهی از هیئت تکواندو تنکابن،‌ مجموعه تختی تبریز،‌ هیئت تکواندو اصفهان،‌ صنایع استیل البرز،‌ هیئت تکواندو قزوین،‌ هیئت تکواندو گیلان،‌ هیئت تکواندو شمیرانات،‌ هیئت تکواندو سمنان،‌ تالار تکواندو شهید صادق پور،‌ هیئت تکواندو کرمانشاه،‌ فرهنگ جویبار و باشگاه فرهنگی مرحوم حاجی‌پور حضور دارند اما خبری از تیم بانوان قم نیست.

البته علت عدم حضور تیم بانوان قم در این رقابت‌ها مشخص است زیرا در سومین دوره رقابت‌های لیگ تکواندوی نونهالان دختر باشگاه‌های کشور با عنوان جام شکوفه‌ها در سال گذشته که با حضور 10 تیم برگزار شد تیم قم بدون امتیاز در جایگاه آخر رده بندی ایستاد.

‌در فصل گذشته این رقابت‌ها تیم هیئت قزوین قهرمان شد، هیئت گیلان در جایگاه دوم ایستاد و هیئت عباس آباد به مقام سوم رسید در حالی که تیم‌های شهرستان هشتگرد، هیئت بومهن تهران، هیئت بوشهر، شکوفه‌های گرگان، هیئت مرکزی و هیئت زنجان در مکان‌های چهارم تا نهم ایستادند و تیم هیئت قم بدون امتیاز آخرین رتبه جدول رده بندی را به دست آورد و از این رقابت‌ها حذف شد.

انتهای پیام/78002/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول