اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تکواندو استان قم عنوان کرد

اعزام تکواندوکاران قمی به مسابقات هانمادانگ قهرمانی کشور

رئیس هیئت تکواندو استان قم از اعزام نمایندگان این هیئت به پیکارهای هانمادانگ قهرمانی کشور خبر داد.

اعزام تکواندوکاران قمی به مسابقات هانمادانگ قهرمانی کشور

علی افکاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی فدراسیون تکواندو کشورمان هشتمین دوره مسابقات آزاد‌ هانمادانگ کشور با حضور برترین‌های این رشته به انجام می‌رسد و از قم نیز نفرات با تجربه‌ای به این رقابت‌ها اعزام شده‌اند.

وی با بیان اینکه هشتمین دوره مسابقات آزاد انتخابی‌ هانمادانگ کشور،‌ به میزبانی استان اصفهان در حال برگزاری است اضافه کرد: در واقع این رقابت‌ها ‌به منظور شناخت نفرات برتر کشور برای اعزام به مسابقات جهانی 2013 در کشور کره جنوبی به انجام می‌رسد.

رئیس هیئت تکواندو استان قم با بیان اینکه رقابت‌ها‌ در دو بخش بانوان و آقایان به میزبانی هیئت تکواندو استان اصفهان برگزار می‌شود افزود: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته ابتدا رقابت تکواندوکاران در بخش آقایان و سپس مسابقات در بخش بانوان برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات در حدود 400 تکواندوکار از 18 استان کشور حضور دارند و در تلاش برای عضویت در تیم ملی ‌هانمادانگ کشورمان در مسابقات جهانی سال جاری میلادی در کشور کره جنوبی در سه بخش تیمی، انفرادی و قدرتی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

افکاری عنوان داشت: علاوه بر ورزشکاران‌ هانمادانگ اعزامی از قم، نمایندگانی از استان‌های خوزستان،‌ کرمان، البرز،‌ کیش،‌ گیلان، بوشهر،‌ قزوین،‌ زنجان، تهران،‌ اصفهان،‌ کرمانشاه،‌ سمنان، خراسان جنوبی،‌ گلستان،‌ خراسان رضوی، مازندران و فارس نیز در این پیکارها حضور دارند.

وی با بیان اینکه مسابقات‌ هانمادانگ قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی به میزبانی مجموعه ورزشی پیروزی اصفهان به انجام می‌رسد اضافه کرد: بر اساس تصمیم کمیته داوران فدراسیون تکواندو در بین اسامی داوران حاضر در این دوره از رقابت‌ها یک داور قمی نیز کار قضاوت رقابت‌ها را انجام خواهد داد.

رئیس هیئت تکواندو استان قم ابراز داشت: در بخش آقایان مسابقات ‌هانمادانگ قهرمانی کشور‌ هاشم آقایی دبیر هیئت تکواندو استان قم و یکی از داوران با تجربه ما در این رشته ورزشی به عنوان نماینده داوران تکواندو و‌هانمادانگ قم حضور خواهد داشت.

وی یاد آور شد: حمید اسدالهی، ‌محمد کرمی،‌ غلامرضا عمرانی،‌ خشایار نیکخو و خیرالهش ابوالقاسمی از استان تهران، مرتضی استکی، ‌‌هادی ترکاشوند،‌ سیروس سمیعی و مهیار مودبی از استان اصفهان، محسن رمدانی و عباسعلی بابازاده از استان مازندران، ‌هاشم آقایی از استان قم، محمد اکبری از استان خوزستان، قربان دلشاد از استان همدان و احمد اخلاقی از استان سمنان این مسابقات را قضاوت می‌کنند.

انتهای پیام/78002/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول