اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیران سیاسی باید به دنبال سیاست بروند

مدیران سیاسی و غیرورزشی باید به دنبال سیاست بروند و به جای آن‌ها از مدیران کاملاً ورزشی بهره برد.

مدیران سیاسی باید به دنبال سیاست بروند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، یکی از ظرفیت‌های مهم برای توسعه فوتبال آموزش و پرورش است، آموزش و پرورش موظف است که در حوزه ورزش به ویژه فوتبال ورود داشته باشد، زیرا باشگاه‌ها سخت دستخوش تغییرات شده‌اند.

مدیران سیاسی و غیرورزشی باید به دنبال سیاست بروند و به جای آن‌ها از مدیران کاملاً ورزشی بهره برد. مربیان پیشکسوت بازیکن ساز را به میادین فوتبال بازگردانیم. قطعاً شور و نشاط بار دیگر به فوتبال بوشهر باز خواهد گشت.

امروز باید قدر باشگاه‌های پرقدمت را بدانیم، به تیم‌های ایرانجوان، شاهین و توحید بوشهر، ایرانجوان خورموج، کارگر بنه گز و پرسپولیس گناوه که هم قدمت بسیار و هم هواداران پرشور دارند. بودجه‌ای علی الحساب داده شود تا فصل 93 ـ 92 را آغاز کنند، زیرا زمان کوتاهی به شروع لیگ‌های مختلف مانده است و نمایندگان استان باید بدون دغدغه مالی وارد بازار لیگ‌های کشوری یک، دو و سه شوند.

با این شرایط اقتصادی تیم داری کاری بسیار سخت و طاقت فرساست، اخیراً تیم امید «شاهین بندر عامری» به دلیل بی توجهیِ متولیان ورزش از لیگ کشور انصراف داد تا جامعه ورزش تنگستان اندوهگین شود. تیمی که در فصل 92 ـ 91 در ایران به خوبی درخشید و جوانان زیادی به فوتبال استان معرفی کرد، به دلیل وعده‌های کاذب برخی مدیران استان از هم پاشید.

آقای حسنوند باید به وضعیت ورزش استان سروسامان دهید و با مدیران و مسئولانی که موجب شکست و ناکامی فوتبال بوشهر شدند، برخورد کنید.

دلیل اصلی سقوط شاهین بوشهر هم با دخالت‌های برخی از افراد ارتباط تنگاتنگ دارد فوتبال بوشهر نیاز به تغییرات درونی دارد که امیدواریم آقای استاندار شروع کننده این تغییرات در فوتبال بوشهر باشد.

حسن غریبی

انتهای پیام/66006/س20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول