اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار برازجان خبر داد

اجرای 62 ویژه‌برنامه فرهنگی اجتماعی در برازجان

شهردار برازجان از اجرای 62 ویژه‌برنامه فرهنگی اجتماعی در برازجان خبر داد.

اجرای 62 ویژه‌برنامه فرهنگی اجتماعی در برازجان

کریم حسین‌آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در برازجان اظهار داشت: شهرداری برازجان در راستای خدمات‌رسانی به شهروندان اهتمام خاصی دارد و بیشترین و باکیفیت‌ترین خدمات را ارائه می‌کنیم.

وی افزود: اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در دستور کار این نهاد قرار دارد و در سال گذشته و امسال بیشترین برنامه‌ها را در این عرصه داشته‌ایم.

شهردار برازجان از اجرای 62 ویژه‌برنامه فرهنگی اجتماعی در برازجان خبر داد و خاطر نشان کرد: این برنامه‌ها توسط شهرداری با همکاری سایر دستگاه‌ها عملیاتی شده است.

حسین‌آبادی تصریح کرد: راه‌اندازی پرتال اینترنتی برای سازمان‌های آتش‌نشانی، فضای سبز و اتوبوسرانی شهرداری برازجان و تدوین و آماده‌سازی سند پنج ساله جامع قرآنی شهرداری از جمله این اقدامات است.

وی اضافه کرد: استقرار روابط عمومی شهرداری برازجان در بیرون از ساختمان اداری، جنب پارک کوهنورد و بسترسازی برای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی شهرداری برازجان و پیگیری و راه‌اندازی خانه بازی کودک در حوزه ترافیک شهری و همچنین راه‌اندازی ایستگاه مطبوعات شهری و فعال‌سازی تابلوهای تبلیغات شهری از جمله این فعالیت‌هاست.

شهردار برازجان گفت: حمایت از نویسندگان بومی شهر برازجان در قالب خرید کتاب و آثار آنان، پیگیری برگزاری جشنواره آیین شهروندی با همکاری انجمن سینمای جوان، پیگیری برگزاری جشنواره وبلاگ‌نویسی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی، چاپ نقشه شهری و کتابچه معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری شهر برازجان و حضور فعال در همایش دستاوردهای شهرداری‌های کل کشور در تهران نیز از جمله این برنامه‌هاست.

حسین‌آبادی افزود: اخذ مجوز و مصوبه راه‌اندازی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری برازجان از شورای شهر، برگزاری سمینار جوانان سرمایه‌های اجتماعی شهر، اهداء لوح سپاس به 500 نفر از پرسنل آموزش و پرورش به مناسبت روز معلم، برگزاری مراسم تقدیر از کتابداران و کارکنان کتابخانه‌های شهر برازجان و راه‌اندازی ایستگاه مطالعه درب کتابخانه عمومی شهید بهشتی نیز از جمله این برنامه‌هاست.

وی اذعان داشت: از تمام توان و ظرفیت موجود برای رضایتمندی شهروندان بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهیم.

انتهای پیام/2452/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول