اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلخال:

35 سال تحریم دشمنان تبدیل به فرصت شده است

امام جمعه خلخال گفت: 35 سال تحریم و تهدید دشمنان تبدیل به فرصت شده است.

35 سال تحریم دشمنان تبدیل به فرصت شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام امیر رشتبری در خطبه‌های نماز جمعه خلخال گفت: 35 سال تحریم دشمنان و تلاش‌های آنان برای مهار چرخ حرکت عظیم انقلاب اسلامی بی‌فایده بوده و این تهدیدها تبدیل به فرصت شده است.

وی افزود: تلاش همه‌جانبه دشمنان در تحریم ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف اقتصادی و سایر حوزه‌ها و اخیراً قطع پخش سرویس‌های تلویزیون ایران از ماهواره‌های مختلف ادامه داشته و آغاز تحریم‌های جدید از دهه دوم این ماه نشانی از ضعف آمریکا در برابر وحدت ملی کشورمان ایران است.

امام جمعه خلخال بیان داشت: اکنون وقت لیست‌گیری از مشکلات و ارائه آن به مردم نیست و مسئولان باید به فکر عملی شدن راهکار نجات از این مشکل باشند.

رشتبری به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: اقتصادی مقاومتی، ریاضت و نخوردن و خوب زیستن نیست؛ بلکه اقتصاد مقاومتی بهره‌گیری از داشته‌ها و به کار بستن آن در موقع لزوم در مهار تحریم‌هاست.

وی به هفته صرفه‌جویی و استفاده درست و صحیح از آب اشاره کرد و از خانواده‌ها خواست تا قدر این نعمت الهی را که سرچشمه وجود و حیات دنیا از نعمت آب است را بدانند.

امام جمعه خلخال در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، این ماه را فرصتی برای خودسازی عنوان کرد و افزود: در ماهی که توسط خداوند فرصت‌ها و زمینه برای تقرب و بندگی بیشتر فراهم شده است مردم باید نهایت استفاده را از این ماه پرخیر و برکت ببرند.

رشتبری منشأ بیشتر مشکلات و آسیب‌های اجتماعی را بیکاری عنوان کرد و گفت: اگر اشتغال به مفهوم کامل آن در جامعه رونق گیرد و مسئولان نیز در این امر توجه بیشتری به این مقوله کنند اعتیاد از دامن خانواده‌ها پر خواهد کشید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رشتبری در پایان سخنان خود مواد مخدر را سم مهلک و بی‌رحمانه‌ترین حربه و دام پهن شده برای جوانان عنوان کرد و از خانواده‌ها مراقبت بیشتر و برخورد مناسب با جوانان را خواستار شد.

انتهای پیام/62003/ذ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول