اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب عناوین برتر در رقابت‎های پاکت بیلیارد منطقه 4 کشور

بیلیاردبازان چهارمحال و بختیاری به مسابقات قهرمانی کشور راه یافتند

تیم منتخب استان موفق شد در رقابت‌های پاکت بیلیارد منطقه 4 کشور عنوان قهرمانی را از آن خود کند و جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور را که سیزدهم تیرماه امسال در تهران برگزار خواهد شد، به دست آورد.

بیلیاردبازان چهارمحال و بختیاری به مسابقات قهرمانی کشور راه یافتند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان چهار محال و بختیاری، در رقابت‌های پاکت بیلیارد منطقه 4 کشور که از 30 تا 31 خرداد ماه جاری به میزبانی شهرکرد برگزار شد، تیم منتخب استان عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

به گفته جمشید جان نثار رئیس هیأت بیلیارد استان، این رقابت‌ها در رشته ناین‌بال و در رده سنی آزاد با حضور 32 نفر بازیکن از استان‌های مرکزی، اصفهان، چهارمحال وبختیاری و کهگیلویه و بویر احمد برگزار شد که 16 نفر برتر این مسابقات جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور را که سیزدهم تیرماه امسال در تهران برگزار خواهد شد، بدست آوردند.

در پایان مسابقات ناین‌بال قهرمانی منطقه 4 کشور در شهرکرد، عباس سلمانی و محمود اسدی هر دو از چهارمحال و بختیاری به ترتیب مقام‌های اول و دوم دست یافتند و عنوان سوم مشترک به مهدی مرتضوی دیگر ورزشکار چهار محالی و سام رسول زاده از اصفهان رسید.

انتهای پیام/68001/صا/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول