اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل مسجد مقدس جمکران خبر داد

پخش مستقیم مراسم دعای ندبه مسجد مقدس جمکران از شبکه اول سیما

مراسم پر فیض دعای ندبه مسجد مقدس جمکران با مشارکت هیئت رزمندگان اسلام و گروه معارف سیما به صورت زنده از شبکه اول سیما پخش خواهد شد.

پخش مستقیم مراسم دعای ندبه مسجد مقدس جمکران از شبکه اول سیما

ابراهیم صدوقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: با نزدیک شدن به روز 15 شعبان، سالروز میلاد خجسته منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) شور و حال معنوی خاصی در مسجد مقدس جمکران برقرار است.

وی ادامه داد: واحدهای مختلف مسجد مقدس جمکران پر تلاش و پر توان در حال پیگیری برنامه‌های رفاهی و خدماتی برای استقبال از زائران مسجد مقدس جمکران در ایام نیمه شعبان هستند.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل مسجد مقدس جمکران از تولید برنامه «برای او» توسط مرکز امور رسانه‌ای این واحد خبر داد و گفت: برنامه سه قسمتی برای او با موضوع سبک زندگی مهدوی به همت خادمین روابط عمومی مسجد مقدس جمکران تولید شده که از شبکه قرآن و معارف سیما و شبکه استانی نور از امروز پخش خواهد شد.

صدوقی ادامه داد: نخستین همایش تخصصی پاسخگویی به سوالات شرعی با حضور اساتید و روحانیون واحد ارشاد و مشاوره و خواهران مبلغ واحد فرهنگی مسجد مقدس جمکران برگزار شد که حجج اسلام فلاح‌زاده و وافی در این مراسم به سخنرانی پرداختند.

وی افزود: مراسم پر فیض دعای ندبه فردا با سخنرانی حجت‌الاسلام فرحزاد و مداحی ذاکر اهل بیت حاج سید مهدی میرداماد برگزار می‌شود که این مراسم پرفیض با مشارکت هیئت رزمندگان اسلام و گروه معارف سیما به صورت زنده از شبکه اول سیما پخش خواهد شد.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی مذهبی جمکران از بعد از ظهر روز شنبه به صورت رسمی با حضور مراجع عظام تقلید، علما، قاریان برجسته کشور، شعرا و مداحان اهل بیت آغاز خواهد شد خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها به مدت سه روز ادامه خواهد یافت و امیدواریم با تلاش‌های صورت گرفته امسال بتوانیم رضایت نسبی میهمانان مسجد مقدس جمکران را حاصل کنیم.

انتهای پیام/78009/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول