اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سازمان تبلیغات استان اصفهان:

اصفهان پیشینه عظیمی در ترویج و تفسیر قرآن دارد

مدیرکل سازمان تبلیغات استان اصفهان گفت: اصفهان پیشینه عظیمی در زمینه ترویج و تفسیر قرآن دارد و تفسیر قرآن باید با گستره عظیمی در تمام استان‎ها شکل بگیرد و تقویت شود.

اصفهان پیشینه عظیمی در ترویج  و تفسیر قرآن دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام حسین بهشتی‌نژاد ظهر امروز در مجمع مبلغان و مفسران قرآن کریم، اظهار کرد: ستادی  از سوی سازمان تبلیغات اسلامی برای پنج رمضان تشکیل شده است که جمعی از روحانیون و مبلغان در آن حضور دارند.

وی افزود: حادثه پنج رمضان یکی از حوادث مهم و تأثیر‌گذار در انقلاب محسوب می‌شود و نخستین حکومت نظامی در اصفهان در این تاریخ انجام گرفت.

مدیرکل سازمان تبلیغات استان اصفهان گفت: حکومت نظامی یک ننگ و  نقطه سراشیبی برای سقوط طاغوت بود که در استان‎ها گسترش پیدا کرد و عمده جریان از منزل آیت‌الله خادمی در اصفهان شکل گرفت.

وی با تاکید بر اینکه مبلغان باید هر سال جریان پنج رمضان را احیا کنند و در منبرها نیز این موضوع را یادآور شوند و آن را برای مردم بیان کنند، ادامه داد: همچنین  یاد شهیدان و سرافرازنی که این جریان را ایجاد کردند باید توسط مبلغان در منبرهای ماه رمضان زنده نگه داشته شود.

بهشتی‌نژاد تاکید کرد: اصفهان پیشینه عظیمی در بحث ترویج  و تفسیر قرآن دارد که البته در راستای این موضوع فراز و نشیب‎هایی نیز داشته است.

وی اضافه کرد: ترویج و تفسیر قرآن باید در گستره عظیمی در تمام استان‎ها شکل بگیرد و تقویت شود و گام‎های بلندی در حوزه تفسیر باید برداشته شده است.

مدیرکل سازمان تبلیغات استان اصفهان گفت: روحانیون دارای سابقه بیشتر در حوزه تفسیر در سال‎های گذشته به کار گرفته شدند و هم‌اکنون این افراد در حدود 100 مسجد در مناطق مختلف اصفهان فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/63019/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول