اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری آبیک اعلام کرد

کاهش توزیع مواد مخدر از سوی سوداگران مرگ در آبیک

رئیس دادگستری شهرستان آبیک از کاهش توزیع و فروش مواد مخدر به طور عمده از سوی قاچاقچیان و سوداگران مرگ در این شهرستان خبر داد.

کاهش توزیع مواد مخدر از سوی سوداگران مرگ در آبیک

سید آیت‌الله بنی‌هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: خوشبختانه با ارائه راهکارهای لازم، شهرستان آبیک که به حیاط خلوتی برای سوداگران مرگ تبدیل شده بود، ناامن شده و از وجود عاملان فروش مواد مخدر کاسته شده است.

وی افزود: شهرستان آبیک به سبب نزدیکی به استان‌های تهران و البرز محل دپوی مواد مخدر بود اما با تلاش مسئولان قضایی و تمهیدات لازم این موضوع در شهرستان آبیک کم‌رنگ شده است.

این مسئول ادامه داد: با جمع‌آوری معتادان کارتن‌خواب و سوق دادن آنان به سمت کمپ‌های ترک اعتیاد و اطلاع‌رسانی ستاد پیشگیری و حفاظت اجتماعی دادگستری شهرستان آبیک در زمینه اعتیاد و مواد مخدر، مصرف مواد مخدر کم‌تر شده است.

رئیس دادگستری شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: اگر هم توزیع مواد مخدر در شهرستان آبیک صورت گیرد یا مسافر هستند و یا در حاشیه اتوبان قرار دارند که از شهرستان‌های دیگر می‌باشند.

بنی‌هاشمی بیان داشت: اگر چه توزیع و فروش مواد مخدر به طور عمده در شهرستان کاهش یافته و جمع شده اما افراد خرده‌فروش و خرده‌پا در زمینه خرید و فروش مواد مخدر در شهرستان وجود دارند که برخورد شدید با آنها در دستور کار دستگاه قضایی است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه دشمنان امروز برای جوانان دام اعتیاد را گسترانده‌اند، والدین باید مراقب فرزندانشان باشند یعنی دوستان فرزندانشان را بشناسند و بر رفت و آمد و اعمال و رفتار فرزندان نظارت داشته باشند.

این مسئول تصریح کرد: در سال گذشته 10 مورد حکم اعدام برای قاچاقچیان مواد مخدر شهرستان آبیک صادر شد، اما امسال به دو مورد رسیده است.

انتهای پیام/77006/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول