اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حسینی:

نهاد شهرداری در جایگاه واقعی خود قرار ندارد

نماینده سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی گفت: نهاد شهرداری در جایگاه واقعی خود قرار ندارد.

نهاد شهرداری در جایگاه واقعی خود قرار ندارد

سیدهادی حسینی در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه بیان کرد: شهرداران و دهیاران از اقشار زحمتکش و پر تلاش هستند.

وی با بیان اینکه نهاد شهرداری در جایگاه واقعی خود قرار ندارد، افزود: شهرداری باید متولی همه امور در شهر باشد و در مدیریت واحد شهرداری شاهد مدیریت هماهنگ فرهنگی، خدماتی، برق و آب و تلفن در زیر مجموعه شهرداری باشیم.

عضو کمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اگر مدیریت واحد و هماهنگ شهرداری را در عرصه‌های مختلف شاهد باشیم موجب کاهش هزینه برای نظام و مردم و سهولت بیشتر برای فعالیت‌های آنان خواهیم بود، تصریح کرد: با افزایش توان مدیریتی شهرداری می‌توان وظایف کلانتری را برای آنان تعریف کرد.

حسینی به ظرفیت‌های قابل توجه در افزایش توان مدیریتی برای شهرداران اشاره کرد و گفت: استفاده از توان مدیریت واحد و هماهنگ در شهرداری‌ها به توسعه شهرها کمک خواهد کرد.

*دانش و توان مدیریتی بالا در انتخاب شهرداران لحاظ شود

حسینی با پر شور و پر حرارت توصیف کردن انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، گفت: برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها باعث گرم‌تر شدن تنور انتخابات 24 خرداد شد.

دبیر کمیسیون آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی به ارزیابی وضعیت چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها پرداخت و خاطرنشان کرد: اکثر ثبت‌نام کنندگان و انتخاب شدگان دارای سطح تحصیلات و وجاهت مناسبی هستند که شورای پویا و فعال را نوید می‌دهد.

وی با اشاره به انتخاب شهرداران توسط شوراها، تصریح کرد: دانش و توان مدیریتی بالا باید مورد توجه اعضای شورای اسلامی دوره چهارم برای انتخاب شهردار قرار بگیرد تا با افزایش توانمندی شهرداری‌ها شاهد اختصاص فعالیت‌های کلان‌تری را برای آنان شاهد باشیم.

انتهای پیام/ 86015/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول