اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قوچان در مجلس:

‌سرمایه‌گذاری بر روی منابع انسانی علت توسعه کشورها است

نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس ‌شورای‌ اسلامی گفت: علت رشد، توسعه، تعالی و تکامل کشورها سرمایه‌گذاری روی منابع است که امروزه انسان‌های دوراندیش منابع مالی خود را در بهترین زمینه‌ها سرمایه‌گذاری می‌کنند.

‌سرمایه‌گذاری بر روی منابع انسانی علت توسعه کشورها است

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، هادی شوشتری شامگاه پنجشنبه در هفتمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز شهرستان قوچان در سالن اجتماعات امام‌ رضا (ع) آستان‌قدس رضوی،‌ اظهار داشت: اسلام به بحث علم، تفکر و خردورزی اهمیت بسیاری قائل شده و هدف از بعثت انبیاء نیز پالایش جان انسان‌ها، رشد و رسیدن به کمال و تعالی در خردورزی است.

وی افزود: امروزه با بررسی کشورهای توسعه‌ یافته مشخص می‌شود که برای رشد و توسعه کشور باید روی منابع انسانی تکیه کرد تا فضاهای فرهنگی و آموزشی فراهم شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این مطلب که امروز توانسته‌ایم به جایگاه گذشته خود رسیده و آن را بازیافت کنیم، بیان داشت: در گذشته فرهنگ اشتباهی وجود داشته که مسجد به جای مدرسه ساخته شود بلکه باید هرکدام در جای خود احداث شود و نباید امروزه از ساخت مدرسه، دانشگاه و فضاهای فرهنگی و آموزشی غفلت کرد.

شوشتری تاکید کرد: علت رشد، توسعه، تعالی و تکامل کشورها سرمایه‌گذاری روی منابع است که امروزه انسان‌های دوراندیش منابع مالی خود را در بهترین زمینه‌ها سرمایه‌گذاری می‌کنند.

وی یادآور شد: بسیاری از کشورها منابع زیرزمینی نداشته و از نظر وسعت نیز بسیار کوچک‌اند، اما از نظر اقتصادی بسیار رشد کرده‌اند و دلیل آن تغییر دادن نگاه انسان‌ها و سرمایه‌گذاری بر روی منابع انسانی است.

این مسئول اضافه کرد: کره‌جنوبی از نظر وسعت جغرافیائی از استان سمنان کوچک‌تر است اما در حوزه تاثیرگذاری نقش بسزائی را در منطقه و جهان ایفا می‌کند.

نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: دختران و پسرانی در روستاها وجود دارند که در چشم آنان می‌توان انعکاس هوش و ذکاوت بالای آنان را که در رفتار و حرکات و سخنانشان پدید آمده مشاهده کرد.

انتهای پیام/70002/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول