اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

دردسرهای مشکلات نساجی برای یک بازیکن

مشکلات بسیار و حل نشده نساجی مازندران موجب شد تا حضور بازیکن با ارزش و آقای گل فصل قبل نساجی در پرسپولیس در هاله‌ایی از ابهام قرار گیرد.

دردسرهای مشکلات نساجی برای یک بازیکن

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از قائمشهر، محمد عباس‌زاده آقای گل فصل قبل لیگ آزادگان در همان روزهای اول حضورش ثابت کرد که حرف‌هایی برای گفتن در تیم پرسپولیس دارد.

این بازیکن اهل کیاکلا در سال قبل توانسته بود تیم نساجی را در شرایط‌های حساس نجات دهد و با زدن گل‌های سه امتیازی خود کمک شایانی به نساجی کند.

عباس‌زاده که با فروشش تیم نساجی را می‌توانست متحول کند به یک باره با مشکل خروجی مواجه شد و این بازیکن 580 میلیون تومانی تاکنون نتوانسته مجوز حضور خود را از مسئولان استانی بگیرد.

این بازیکن با نساجی قرارداد سه ساله امضا کرده و به دلیل مشکل مالکیتی هنوز این مشکل حل نشده است.

در این رابطه گفته می‌شود عباس‌زاده برگه تسویه حساب و فعالیت خروج از استان را ندارد چون تمام فعالیت‌های نساجی به علت بدهی از سوی کمیته انضباطی تعلیق است.

از سویی نیز مسئولان باشگاه نساجی از بهروان رئیس هیات فوتبال مازندران خواهش کرده‌اند این برگه تسویه حساب و مجوز فعالیت خارج از استان را صادر کند.

نساجی که شرایطش هرسال مثل یک سریال می‌ماند و این سریال هم به صورت تکرار پخش می‌شود تا هنوز که هنوز است هواداران نتوانستند حدس بزنند که انتهای این سریال به کجا ختم می‌شود.

انتهای‌پیام/‌86017/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول