اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد استانی همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش:

به نقش معلمان در تربیت دانش آموزان توجه شود

دبیر ستاد استانی همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش گفت: معلمان با حالت‌های گوناگون رفتاری و گفتاری خود تاثیر شایانی در تربیت دانش‌آموزان دارند که باید به نقش ایشان در تربیت دانش‌آموزان توجه شود.

به نقش معلمان در تربیت دانش آموزان توجه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، فیروز رضایی امروز در هفتمین همایش سالانه همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش که در تالار همایش‌های مدرسه دارالشفا برگزار شد به راه‌اندازی ستاد مشترک حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش اشاره و ابراز داشت: ایجاد این ستاد اقدام بسیار مبارکی است که تا کنون نتایج مفید و ارزشمندی در جامعه به همراه داشته است.

وی با تبیین تاثیر همکاری آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه تصریح کرد: این دو مجموعه اثرگذار توانسته‌اند به همکاری‌ و تعامل بالایی دست یابند که در این راستا بسیاری از فاصله‌ها از میان رفته است.

دبیر ستاد استانی همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش بیان داشت: این ستاد عنصری است که می‌تواند در همه عرصه‌ها تاثیر شایانی بگذارد و می‌تواند از آموزه‌های ناب دینی برای این عنصر مهم استفاده کرد.

وی با تاکید بر اینکه نقش‌آفرینی در نظام آموزش و پرورش، باید از شیوه تربیت اصولی معلمان ورود کند گفت: باید برای رسیدن به این مهم، ساماندهی این قشر عظیم و تاثیرگذار را در جامعه مدنظر قرار دهیم.

رضایی با اشاره به تجربه‌های گذشته در زمینه آموزش گفت: تعلیم و تربیت دانش‌آموزان بدون حضور آموزگاران و مربیان به هیچ وجه امکان‌پذیر نیست.

وی اضافه کرد: معلمان می‌توانند با حالت‌های گوناگون رفتاری و گفتاری خود در اجرای بهتر برنامه‌های تربیتی و پرورشی مورد نظر تاثیرات مطلوب و شایانی بگذارند.

دبیر ستاد استانی همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش بیان داشت: تربیت معلمان نیز نیازمند ساز و کارهای خاصی است که برنامه‌ریزی مناسبی لازم دارد.

وی ابراز داشت: معلمان می‌توانند عامل اجرای برنامه‌های تربیتی و پرورشی دینی در نظام تعلیم و تربیت کشور باشند.

رضایی خاطرنشان کرد: نظام سنجش و ارزیابی در عینی کردن اثرات مثبت ستاد همکاری‌های حوزه و دانشگاه بسیار مهم محسوب می‌شود که در این راستا لازم است اقدامات گذشته و برنامه‌های آینده را به خوبی مورد بررسی قرار داده تا بتوانیم گام‌های بعدی را با تقویت نقاط مثبت و برطرف کردن مشکلات برداریم.

انتهای پیام/78005/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول