اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حسینی در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس کرمانشاه:

دو تن از وزرا برای رفع برخی مشکلات به‌زودی به منطقه می‌آیند

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در خانه ملت گفت: دو تن از وزرا به‌زودی به منطقه می‌آیند تا در جریان برخی موضوعات قرار گیرند و شاهد انجام اقدامات مفیدی باشیم.

دو تن از وزرا برای رفع برخی مشکلات به‌زودی به منطقه می‌آیند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، فتح‌الله حسینی امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس در کرمانشاه اظهار داشت: همواره اعتقاد دارم که در جواب اعتمادی که به من کرده‌اند، باید پاسخ‌گو باشم و نوکری مردم را افتخاری برای خود می‌دانم.

حسینی با تاکید بر اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی یک موهبت الهی است، بیان داشت: هر کاری که انجام می‌شود، در واقع خدمات و برکات جمهوری اسلامی است و همه ما باید قدردان آن باشیم.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در خانه ملت اعلام کرد: طی مدتی که به منطقه بازگشته‌ام، وظیفه دارم بی‌وقفه به‌دنبال رفع مشکلات باشم و در جریان مطالبات مردم قرار بگیرم، از این‌رو برنامه‌ریزی فشرده‌ای برای انجام کارهای اثربخش انجام داده‌ام.

وی خاطر نشان کرد: با پی‌گیری‌های انجام شده، سازمان انتقال خون به‌صورت ثابت در سرپل‌ذهاب دایر می‌شود و مقدمات آن انجام شده است.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی وضعیت انتقال خون در شهرستان سرپل‌ذهاب تا پیش از این را سیار و دوره‌ای عنوان کرد.

حسینی از رفع مشکل آب روستاهای قلعه‌شاهین و دشت‌ذهاب خبر داد و تصریح کرد: چاه عمیق برای رفع مشکل اهالی در حال حفاری است.

وی تاکید کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل گرما و ماه مبارک رمضان، باید مشکل کم‌آبی در این مناطق به‌زودی حل و رضایت مردم فراهم شود.

حسینی به رفع مشکلات کارگران بازارچه پرویزخان اشاره کرد و اظهار داشت: کارگران بازارچه پرویزخان در دریافت حق و حقوق خود با مشکلاتی روبه‌رو بودند که اقداماتی صورت گرفت تا این مشکل حل شود.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: دو تن از وزرا به‌زودی به منطقه می‌آیند تا در جریان برخی موضوعات قرار گیرند و شاهد انجام اقدامات مفیدی باشیم.

انتهای پیام/2700/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول