اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

کتاتنی و معاون رهبر اخوان‌المسلمین به زندان طره منتقل شدند

منابع خبری مصر گزارش دادند که «سعد الکتاتنی» رئیس حزب آزادی و عدالت و «رشاد بیومی» معاون رهبر جماعت اخوان‌المسلمین به زندان طره منتقل شدند.

کتاتنی و معاون رهبر اخوان‌المسلمین به زندان طره منتقل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه الیوم السابع، کتاتنی و بیومی شب گذشته توسط دستگاه‌های امنیتی مصر بازداشت شده بودند و به زندان طره منتقل گشتند.

دستگاه‌های امنیتی همچنان در تعقیب تعدادی از رهبران جماعت اخوان‌المسلمین به اتهام تحریک مردم به خشونت، ایجاد ناامنی و بی‌ثباتی در کشور، هستند.

یک منبع امنیتی به روزنامه مصری الاهرام اعلام کرد که قرار بازداشت و احضار در حق 300 تن از رهبران اخوان المسلمین صادر شده است.

بر اساس این گزارش، نیروهای وزارت کشور فعالیت شبکه‌های ماهواره‌ای اخوانی در مصر شامل «الحافظ»، «مصر 25»، «الخلیجیة»، «الفتح»، «الناس» و «الرحمة» را متوقف کرد.

در پی پایان ضرب الاجل 48 ساعته ارتش برای نیروهای سیاسی مصر، فرمانده نیروهای مسلح این کشور با صدور بیانیه‌ای نقشه راه آینده کشور را تعیین کرد که بر اساس آن محمد مرسی رئیس جمهور برکنار، قانون اساسی تعلیق و رئیس دادگاه قانون اساسی به طور موقت اداره امور کشور را بر عهده گرفت.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول