اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر تاکید کرد

در شهرهای بندری و تجاری باید ارزاق عمومی ارزان به دست مردم برسد

استاندار بوشهر گفت: در شهری که بندری، دریایی و تجاری است باید به وفور، آسان و به ارزانی ارزاق به دست عموم برسد و معنی ندارد که مردم در مضیقه باشند.

در شهرهای بندری و تجاری باید ارزاق عمومی ارزان به دست مردم برسد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند صبح امروز در جمع مسئولان و تجار شهرستان گناوه با تاکید بر اینکه باید در شهرهای بندری و تجاری ارزاق عمومی به وفور و ارزان یافت شود تصریح کرد: دیدگاه و بنایمان براین است در شهری که بندری، دریایی و تجاری است باید به وفور، آسان و به ارزانی ارزاق به دست عموم برسد و معنی ندارد که مردم در عذاب باشند.

استاندار بوشهر افزود: ضرورت جدی در رونق تجارت گناوه حرف اول و آخر مردم این بندر است و آنان می‌گویند اگر مسئولان تجارت را آسان و سخت گیری‌های غیرقانونی نکنند، تجارت بالاترین شغل خواهد شد و چیزی به نام قاچاق نخواهیم داشت.

وی بر پیاده کردن روش قانونمند تجارت در گناوه تاکید کرد و گفت: اگر ما روش قانونمند تجارت را در گناوه پیاده کنیم، تنگ نظر‌های فردی ، شخصی و دستگاهی را کنار بگذاریم و مردم را پشتوانه نظام و همراه و همدل در سختی‌های انقلاب بدانیم آنان قوانین را بخوبی رعایت و پاسداری از حریم مرزها و مقابله با قاچاق می‌کنند.

حسنوند افزود: دراین ارتباط لازم است همه مدیران و مسئولان با یک برنامه‌ریزی مطلوب پای کار آمده و شرایط را برای نه تنها گناوه بلکه همه شهرهای بندری و ساحلی این استان فعال و تقویت کنیم تا استان‌های همجوار و کل کشور از استان بوشهر و گناوه بهره‌مند شوند.

وی خواستار تدوین طرح جامع برای ساحل و تعیین وضعیت پارک جنگلی (تل چیتی) شهر گناوه شد و گفت: هیچ مسئول و دستگاهی حق واگذاری اراضی بدون هماهنگی با استانداری را چه در ساحل و چه درجای دیگری را ندارد.

استاندار بوشهر دراین جلسه دستور احداث پلاژ بانوان گناوه را صادر و از مصوبات اعلام کرد.

فرماندار گناوه نیز گفت: در سال گذشته 43 پروژه با اعتباری بیش از 130 میلیارد ریال بدون درنظر گرفتن نیروگاه سیکل ترکیبی تا دهه فجر در این شهرستان به بهره برداری رسیده است.

غلامعلی حبیبی‌منش افزود: افتتاح فاز 340 واحدی مسکن مهر و نیروگاه سیکل ترکیبی گناوه با حضور معاون اول رییس جمهوری و وزیر راه و شهرسازی از مهم ترین طرح‌های این شهرستان بوده است.

وی تحقق 68 درصدی سهمیه اشتغال و جذب اعتبار بیش از سهمیه تعیین شده کارگروه توسعه بخش کشاورزی را از دیگر اقدامات مهم و قابل درخور این شهرستان عنوان کرد.

امام جمعه گناوه گفت: این شهرستان نیاز مبرم به پزشکان متخصص در بخش‌های مختلف ازجمله چشم پزشک و گوش وحلق و بینی دارد.

حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی افزود: زبینده این شهرستان 90 هزارنفری نیست که از پزشک متخصص محروم باشد و باید مسئولان در حل این مشکل و خواسته بحق مردم چاره‌اندیشی کنند.

وی اظهار کرد: فراهم کردن فضای درمانی و مسکونی برای پزشکان باید مدنظر مسئولان قرارگیرد.

امام جمعه گناوه فراهم کردن امکانات لازم برای استفاده بانوان از دریا در شهر توریستی گناوه را یک ضرورت دانست و افزود: به دلیل نبود پلاژ، بانوان برای شنا کردن مشکل دارند که لازم است برنامه‌ریزی خاصی در این باره صورت گیرد.

وی بر ساماندهی منطقه تل چینی و تبدیل آن به بوستان و کمپینگ مسافران و گردشگران تاکید کرد و گفت: درصورتی‌که این نقطه به مکانی که مورد انتظار است تبدیل شود کاری بزرگ و ارزشمند شده که تا همیشه ماندگار خواهد ماند.

رکنی حسینی از توجه و عنایت استاندار بوشهر به این شهرستان قدردانی کرد و گفت: از موقع حضور حسنوند در استان شاهد تحولات چشمگیری برای همه نقاط استان بویژه شهرستان گناوه هستیم.

انتهای پیام /66006/ع30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول