اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیسه انجمن کشتی باچوخه خراسان‌رضوی:

ناهماهنگی‎ها کشتی باچوخه را به گودهای خاکی می‌کشاند

عضو هیئت رئیسه انجمن کشتی باچوخه خراسان‌رضوی گفت: اگر روند اطلاع‌رسانی در مورد کشتی باچوخه در کشور به همین شکل ادامه پیدا کند، کشتی باچوخه تا سال‌های متمادی در گودهای خاکی استان‌های خراسان‌رضوی و شمالی می‎ماند.

ناهماهنگی‎ها کشتی باچوخه را به گودهای خاکی می‌کشاند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسین فیضی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: برای ورزش پهلوانی و کشتی باچوخه کشور جای تاسف بسیار است که مسابقات کشوری آن تنها با حضور 25 ورزشکار برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: اگر روند اطلاع‌رسانی در مورد کشتی باچوخه و هماهنگی بین متولیان این ورزش در کشور به همین شکل ادامه پیدا کند، کشتی باچوخه تا سال‌های متمادی در گودهای خاکی استان‌های خراسان‌رضوی و شمالی می‎ماند.

عضو هیئت رئیسه انجمن کشتی باچوخه خراسان‌رضوی دلیل استقبال کم ورزشکاران کشتی پهلوانی و باچوخه از این مسابقات را ناهماهنگی بین فدراسیون ورزش‎های پهلوانی و زورخانه‎ای و فدراسیون ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی و محلی دانست و گفت: با این اتفاق، شأن کشتی پهلوانی و چوخه زیر سوال رفت که امید است با توجه بیشتر مسوولان در آینده شاهد چنین مواردی نباشیم.

فیضی به حضور پنج چوخه‌کار از استان خراسان‌رضوی در اولین دوره یادواره پهلوانان و پیشکسوتان ورزش‌های پهلوانی و چوخه ایران اشاره کرد و افزود: سه ورزشکار از چناران و دو ورزشکار از نیشابور در این رقابت‌ها که امروز و فردا 13 و 14 تیرماه در سالن هفت تیر تهران برگزار می‌شود، حضور دارند.

وی با انتقاد از تعداد کم شرکت‌کنندگان خراسانی در این رقابت‌ها، تاکید کرد: پیش‌بینی می‌شود این ورزشکاران با گذشتن از سد حریفان خود، به مقام‌های نخست مسابقات برسند.

انتهای پیام/70008/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول