اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

تن به خواسته وزرات ورزش نمی‌دهم

یزدانی خرم: برگزاری انتخابات فدراسیون کشتی غیرقانونی است

رئیس سابق فدراسیون کشتی گفت: برگزاری انتخابات فدراسیون کشتی در چنین زمانی معنی ندارد و غیرقانونی است.

یزدانی خرم: برگزاری انتخابات فدراسیون کشتی غیرقانونی است

محمدرضا یزدانی خرم در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اینکه گفته می‌شود وی اجازه حضور در انتخابات فدراسیون کشتی را به دلیل نداشتن مجوز وزارت ورزش و جوانان ندارد، گفت: ثبت نام طبق آیین نامه انجام شد، اما به تازگی اعلام کرده‌اند برای تأیید حضور در انتخابات باید از وزیر اجازه بگیرم یا نامه‌ای برای درخواست حضور در انتخابات به وزیر ورزش بنویسم.

وی ادامه داد: چنین موضوعی غیرقانونی است و من هم نه چنین کاری را انجام می‌دهم و نه انجام خواهم داد. قانونی است که از خودشان در آورده‌اند؛ تمام اینها برای سنگ اندازی و رسیدن به خواسته خودشان است. می‌خواهند خطیب را بردارند و دنبال بهانه می‌گردند.

رئیس سابق فدراسیون کشتی تصریح کرد: برگزاری انتخابات فدراسیون کشتی خلاف و غیرقانونی است. یک ماه بیشتر که از عمر دولت فعلی نمانده است و چنین تصمیماتی به هیچ عنوان منطقی نیست. برگزاری انتخابات فدراسیون کشتی هم در چنین زمانی معنی ندارد. از طرفی کمیته ملی المپیک هم پشتیبانی نمی‌کند چون کمیته بین المللی المپیک اجازه برگزاری انتخابات را به ایران نمی‌دهد.

انتهای پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول