اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

مخالفت اعضای مجمع فدراسیون کشتی با برگزاری انتخابات

کلانتری: نباید انتخابات را برگزار کنیم/ حاشیه‌ها و مشکلات روانی برای کشتی سم است

سرپرست هیئت کشتی استان تهران گفت: با توجه به شناختی که از وزیر ورزش دارم امیدوارم وی با دیدگاه مثبت نسبت به برگزاری انتخابات فدراسیون کشتی تجدید نظر کند.

کلانتری: نباید انتخابات را برگزار کنیم/ حاشیه‌ها و مشکلات روانی برای کشتی سم است

نقی کلانتری سرپرست هیئت کشتی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره برگزاری انتخابات فدراسیون کشتی گفت: با توجه به نزدیکی مسابقات جهانی مجارستان برگزاری انتخابات در این برهه کار درستی نیست. حاشیه‌ها و مشکلات روانی که در این مورد به وجود خواهد آمد کار را برای کشتی‌گیران و کادر فنی سخت خواهد کرد.

وی تصریح کرد: مواردی همچون عدم تأیید اساسنامه و تعلیق هم مطرح است که باید با تعامل این مسائل حل شود. با توجه به شناختی که از وزیر ورزش و جوانان دارم، می‌دانم که وی با درایتی که دارد، با بررسی تمام جوانب روند کارها را ادامه خواهند داد و امیدوارم با توجه به مسائلی که پیش روی کشتی است در تصمیم خود تجدید نظر کنند.

کلانتری در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به درپیش بودن مسابقات جهانی کشتی در رده‌های سنی مختلف در 2 ماه آینده، بهتر است شرایطی را ایجاد کنیم که آرامش نسبی در کشتی برقرار شود و از نظر پیشکسوتان و کارشناسان نیز در بهبود امور استفاده کنیم.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول