اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان سقز عنوان کرد

لزوم نگاه ایجابی برای ساماندهی مناسبت‌های مذهبی

فرماندار شهرستان سقز بر لزوم نگاه ایجابی برای ساماندهی مناسبت‌های مذهبی تاکید کرد.

لزوم نگاه ایجابی برای ساماندهی مناسبت‌های مذهبی

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، نادر فخری ظهر امروز در جلسه ستاد شئون فرهنگی بر لزوم نگاه ایجابی برای ساماندهی مناسبت‌های مذهبی وانجام فعالیت‌های فرهنگی در مساجد تأکید کرد.

وی به اهیمت اجرای فریضه امر به معروف ونهی از منکر، رعایت قداست و حرمت ایام و به ویژه ایام مبارک ماه شعبان و رمضان اشاره کرد  و اظهار داشت: برنامه‌ریزی جامع و کامل برای انجام امور مربوط به ماه مبارک رمضان وبهره‌مندی از فیوضیات این ماه باید توسط ادارات تدوین شود.

فرماندار شهرستان سقز در ادامه برپایی محافل انس با قرآن کریم، ‌برپایی سفره افطاری برای خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد و بهزیستی، برگزاری کلاس‌های عقیدتی و قرآنی، فضاسازی شهر، برگزاری دوره آموزشی اخلاق کارگزاران برای روسای ادارات، ‌برپایی نماز جماعات در ادارات، دیدار با روحانیان، برنامه‌ریزی برای صنوف و نظارت بر اغذیه‌فروشان و مراکز عرضه مواد غذایی را از جمله برنامه‌های ماه مبارک رمضان برشمرد.

در این جلسه محمد وحیدی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی نیز با اعلام اینکه در آستانه ماه پرفیض و برکت رمضان و ماه کنترل نفس قرار داریم این ماه را ماه پیامبر اکرم (ص) دانست وخواستار رعایت شئون این ماه شد.

در ادامه این جلسه روسای سایر ادارات پیشنهادات و برنامه‌های پیش‌بینی شده برای بهره‌مندی بیشتر از برکات این ماه ارائه نمودند.

انتهای پیام/79010/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول