اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی وزارت راه خبر داد

اختصاص 20 میلیارد تومان به بیمارستان رامهرمز

رئیس سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی وزارت راه و شهرسازی از اختصاص 20 میلیارد تومان به بیمارستان رامهرمز خبر داد و گفت: کمبود اعتبار، علت اصلی تعلل در افتتاح بیمارستان 100 تخته رامهرمز بوده است.

اختصاص 20 میلیارد تومان به بیمارستان رامهرمز

به گزارش خبرگزاری فارس از رامهرمز، محمدجعفر علیزاده ظهر امروز در آئین افتتاح بیمارستان 100 تختخوابه شهرستان رامهرمز که با حضور معاون اول رئیس جمهور، استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان ملی و استانی برگزار شد، اظهار کرد: در سال جاری بیش از 10 بیمارستان بزرگ در سطح کشور را افتتاح کرده‌ایم که امروز بیمارستان 100 تختخوابه رامهرمز یکی از آنها است.

وی افزود: این بیمارستان از امکانات لازم برخوردار است و مشکلی برای خدمات‌دهی به شهروندان ندارد.

رئیس سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: کلنگ بیمارستان 100 تخته رامهرمز 20 سال پیش زده شده بود اما به دلیل عدم تخصیص بودجه و اعتبار لازم و مکفی کار احداث و بهره برداری از آن تا به امروز به درازا کشیده است.

12 تخت سی.سی.یو

وی با اشاره به اعتبار 20 میلیارد تومانی اختصاص داده شده به این بیمارستان، خاطرنشان کرد: این بیمارستان دارای 122 تخت است و 11 هزار مترمربع زیربنا دارد.

علیزاده عنوان کرد: بیمارستان افتتاح شده این شهرستان مجهز به چهار بخش تخصصی جراحی زنان و زایمان، داخلی، جراحی و نوزادان است.

رئیس سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی وزارت راه و شهرسازی بیان کرد: همچنین به 12 تخت مراقبت ویژه سی.سی.یو و پنج تخت مراقبت ویژه کودکان مجهز است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رامهرمز، معاون اول رئیس جمهور صبح امروز به همراه هیئت همراه، برای افتتاح هشت هزار واحد مسکن مهر استان، پنج پروژه بندری و حضور در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان خوزستان حضور یافته است.

سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی وزارت راه و شهرسازی، سرمایه‌گذار و تکمیل کننده اعتبار بیمارستان رامهرمز محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ 72001/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول