اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهل سنت بیجار:

سکوت در برابر کشتار مسلمانان گناهی نابخشودنی است

امام جمعه اهل سنت بیجار گفت: کار شنیع و وحشیانه تکفیری‌های تندروی سلفی در مصر نمونه بارز اسلام آمریکایی و اقدامات تفرقه‌افکنانه استکبار جهانی در کشورهای مسلمان است.

سکوت در برابر کشتار مسلمانان گناهی نابخشودنی است

ماموستا معروف خالدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیجار ضمن محکوم کردن کشتار مسلمانان بی‌گناه در کشور مصر اظهار کرد: این اقدام غیر انسانی توسط تکفیری‌های دست‌ نشانده غرب، نشان از استیصال، درماندگی و ادامه توطئه‌های دشمنان اسلام دارد.

وی افزود: تکفیری‌ها دست ‌نشانده یهودیان هستند و با برنامه‌ریزی مدون قصد از بین بردن و مخدوش کردن دین اسلام و ایجاد تفرقه میان مذاهب تشیع و تسنن را دارند.

امام جمعه اهل سنت بیجار بر وحدت و انسجام مسلمانان تأکید کرد و افزود: عده‌ای اجیر شده نظام سلطه در کشور مصر با این اقدام کورکورانه سعی در خدشه وارد کردن به اتحاد و انسجام امت بزرگ اسلامی را دارند؛ پیش از این نیز در کشورهای عراق، لبنان و پاکستان اینگونه اقدامات وحشیانه مشاهده شده بود که لزوم هوشیاری، انسجام و وحدت مسلمانان را بیش از گذشته می‌طلبد چرا که اتحاد تنها راه شکست غرب و پیروزی مسلمانان است.

وی با بیان اینکه عصبانیت دشمنان از بیداری اسلامی در کشورهای خاورمیانه به اوج خود رسیده و آن را با این‌گونه اقدامات کورکورانه نمایان می‌کنند، گفت: تلاش مستکبران ایجاد دو‌دستگی و کینه میان مسلمانان است و هدفشان دلسرد کردن مسلمین به بیداری اسلامی و برقرای عدالت در جهان است.

خطیب جمعه اهل سنت بیجار به بیداری مسلمانان در برابر دشمنان اسلام اشاره کرد و ادامه داد: لازم است مسلمانان با حفظ وحدت یکپارچه خود در برابر سلفی‌ها‌، تکفیری‌ها و سردمداران آنها موجب یاس و ناامیدیشان شوند.

خالدی با بیان اینکه مسلمانان با سرلوحه قرار دادن فرامین و سخنان رهبری که رهبر تمامی مسلمین جهان هستند موجبات یأس دشمنان را فراهم خواهند کرد، گفت: مسلمانان با بصیرت و آگاهی نقشه‌های شوم دشمنان اسلام را که با هدف ضربه‌ زدن و خدشه‌دار کردن اصل اسلام محمدی کشیده شده است نقش بر آب خواهند کرد.

خطیب جمعه اهل سنت بیجار در پایان سکوت مسلمانان جهان را در برابر این جنایت‌ها گناهی بزرگ و نابخشودنی دانست.

انتهای پیام/79015/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول