اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش ملایر:

آموزش و پرورش جای آزمون و خطا نیست/جایگاه آموزش و پرورش حاکمیتی است

مدیر آموزش و پرورش ملایر با بیان اینکه جایگاه آموزش و پرورش حاکمیتی است، گفت: آموزش و پرورش جای آزمون و خطا نیست.

آموزش و پرورش جای آزمون و خطا نیست/جایگاه آموزش و پرورش حاکمیتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حجت‌الله چهاردولی‌عصر امروز در جلسه مدیران مدارس ملایر، کار مدیریت را سخت و طاقت‌فرسا عنوان کرد و اظهار داشت: مدیران با ایثار و فداکاری امور مدرسه را به بهترین وجه مدیریت می‌کنند.

وی افزود: از جامعه فرهنگیان توقع داریم بعد از خلق حماسه سیاسی در خلق حماسه اقتصادی و مدیریت بهینه در مدارس تلاش و کوشش مضاعف داشته باشند.

مدیر آموزش و پرورش ملایر ابراز داشت: ارزیابی در خصوص نظام رتبه‌بندی معلمان دارای چهار ملاک اصلی شامل مدرک تحصیلی، تألیفات، دوره‌های ضمن خدمت و مقالات و پژوهش‌های علمی است و در این راستا معلمان باید برای رسیدن به این رتبه‌بندی تلاش بیشتری داشته باشند.

رئیس اداره ارزیابی و عملکرد آموزش و پرورش همدان نیز گفت: ارزیابی از مدارس بر اساس شاخص‌های تعریف شده انجام می‌شود و مدیران باید شیوه‌نامه‌های ارسالی را در دستور کار قرار دهند.

علی فرحی در تأکید به مدیران مدارس عنوان داشت: در ایام ثبت نام سعی شود علاوه بر احترام ارباب رجوع از دریافت هر گونه وجه نقد غیر از پول کتاب و بیمه پرهیز شود.

کارشناس مسئول ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش ملایر نیز بیان داشت: مدیران مدارس اطلاعات ثبت نام دانش‌آموزان  را با دقت در سامانه الکترونیکی وارد کنند.

محمد فارسی افزود: مدیران باید علاوه بر مدیریت امور جاری مدرسه، دقت کنند تا حقی از مراجعه‌کنندگان در موقع ثبت نام ضایع نشود.

وی خطاب به مدیران گفت: برای جلوگیری از ضایع شدن حقوق اولیاء و دانش‌آموزان دستورالعمل‌های ارسالی از وزارت آموزش و پرورش را ملاک کار خود قرار دهید.

انتهای پیام/89013/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول