اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت اسکیت خراسان‌رضوی خبر داد

صدرنشینی تیم اسکیت ثامن الحجج(ع) خراسان رضوی در لیگ باشگاه‌های کشور

دبیر هیئت اسکیت خراسان‌رضوی از صدرنشینی تیم ثامن الحجج(ع) خراسان‌رضوی در اولین مرحله لیگ اسکیت باشگاه‌های کشور خبر داد.

صدرنشینی تیم اسکیت ثامن الحجج(ع) خراسان رضوی در لیگ باشگاه‌های کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، مجید عجم اظهار داشت: مرحله نخست رقابت‌های لیگ اسکیت آقایان باشگاه‌های کشور از 10 تا 12 تیر ماه در مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار شد و تیم ثامن‌الحجج(ع) خراسان‌رضوی با 20 ورزشکار در این مسابقات حضور یافت.

وی با اشاره به صدرنشینی نماینده استان خراسان‌رضوی در این مرحله از رقابت‌ها، افزود: اسکیت‌بازان رده‌های سنی مختلف نماینده استان در این مرحله با کسب هفت مدال طلا، 9 نقره و دو برنز بالاتر از تیم‌های هرمزگان و اصفهان قرار گرفتند.

دبیر هیئت اسکیت خراسان‌رضوی ادامه داد: محمدحسین حقیقت اسکیت باز تیم استان در رده سنی 11 و 12 سال دو مدال طلا در ماده‌های 200 و 500 متر به دست آورد، عرفان نعمتی دیگر ورزشکار این رده سنی در ماده هزار متر به مدال طلا دست یافت.

عجم گفت: دانیال زارع در رده سنی 13 و 14 سال دو مدال طلا در ماده‌های 500 و هزار متر را از آن خود کرد و کیارش شاه محمدی مدال برنز ماده 500 متر این رده سنی را کسب کرد.

وی افزود: مهدی ثمره عباس اسکیت‌باز رده سنی 15 و 16 سال تیم ثامن‌الحجج(ع) خراسان‌رضوی در ماده‌های 200 و 500 متر رقابت های لیگ باشگاه‌های کشور به دو مدال نقره دست یافت و مهدی ثمره مسعود دیگر اسکیت باز تیم استان در ماده 500 متر این رده سنی سوم شد.

دبیر هیئت اسکیت خراسان‌رضوی از کسب مدال نقره نمایندگان امدادی رده سنی 17 و 18 سال استان در مرحله نخست رقابت‌های لیگ باشگاه‌های کشور خبر داد و گفت: امیر تیموری و محمد قاجاریان نیز در این رده سنی به ترتیب مقام دوم ماده 200 متر و هزار متر را به دست آوردند.

عجم با اشاره به مدال طلای تیم سه نفره امدادی بزرگسالان ثامن‌الحجج(ع) استان در این رقابت‌ها، افزود: محمد صالحی مقام نخست ماده 20 هزار متر حذفی را از آن خود کرد و فرشید شایان دیگر اسکیت باز بزرگسالان استان به مقام دوم دست یافت.

وی افزود: همچنین مهرداد ثابت‌نیا اسکیت باز بزرگسال استان با کسب دو مدال نقره ماده‌های 200 و 500 متر دیگر عناوین تیم اسکیت ثامن‌الحجج(ع) را در این مسابقات کسب کرد و پوریا قاسم‌پور نیز در ماده هزار متر این رده سنی دوم شد.

دبیر هیئت اسکیت خراسان‌رضوی با بیان اینکه مرحله دوم این رقابت‌ها 20 تا 22 مرداد ماه در شهرستان ارومیه برگزار می‌شود، اظهار داشت: مرحله سوم رقابت‌های لیگ اسکیت باشگاه‌های کشور روزهای 20 تا 22 شهریور ماه در مشهد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/70006/ق/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول