اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگاه عمومی میاندرود:

استفاده رایگان مردم از امکانات ورزشی فراهم شود

رئیس دادگاه عمومی میاندرود خواستار استفاده رایگان تمامی اقشار مردم از امکانات ورزشی با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت و دوری از اعتیاد شد.

استفاده رایگان مردم از امکانات ورزشی فراهم شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، مدیر آموزش و پرورش شهرستان میاندرود  بعدازظهر امروز در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با اشاره به لزوم ارائه پیشنهادات کارآمد و کاربردی در این جلسات، نظریه‌پردازی و پرداختن صرف به مسائل تئوریک را آفت جلسات مهم دانست و نزدیک‌تر شدن ادارات، استفاده نکردن زیاد از قوه قهریه، شناسایی ریشه‌های اصلی گرایش افراد به مواد مخدر را از راهکارهای پیشنهادی خود اعلام کرد.

زین‌العابدین نوکنده همچنین با اشاره به برگزاری سالانه سه تا چهار جلسه مفید آگاهی‌بخشی بین والدین دانش‌آموزان و استادان باتجربه در حوزه تهدیدات اجتماعی از جمله اعتیاد و مواد مخدر افزود: ویژگی این افراد آشنایی با علم روانشناسی و نفوذ کلام است.

در ادامه این جلسه، محمد آهنگری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان میاندرود نیز با بیان اینکه تاکنون 10 مدرسه ورزشی در این شهرستان تاسیس شده است، افزود: با هدف تشویق معتادان به بهبود و ترک اعتیاد، سه سانس در سالن ورزشی سه روستای این شهرستان را به صورت رایگان به افراد بهبود یافته اختصاص داده‌ایم.

آهنگری در این مورد با بیان اینکه حوزه ورزش حوزه عمل کردن است، گفت: ما 15 تیم در لیگ استان داریم، چند ملی‌پوش و افتخار آفرین داریم و این یعنی ما در حوزه عمل کار کرده‌ایم.

وی گفت: ورزش هرگونه ناپاکی را از خود دور می‌کند و بهترین راه برای مقابله با اعتیاد و مشکلات اجتماعی است.

حجت‌الاسلام سیدمهدی حسینی رئیس دادگاه عمومی شهرستان میاندرود نیز در این جلسه با بیان اینکه خیلی از مردم میاندرود توان پرداخت پول برای ورزش کردن را ندارند، تصریح کرد: چرا مردم باید برای ورزش کردن پول پرداخت کنند.

 حسینی با بیان اینکه ما نیز از پیکره دولت هستیم، افزود: این انتقاد به خودمان وارد است که ورزش رایگان فقط برای بهبود یافتگان نیست و همه مردم باید از امکان ورزش رایگان در اماکن ورزشی دولتی استفاده کنند.

انتهای پیام/86021/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول