اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آبیک:

واحدهای دارای تداخل صنفی آبیک پلمپ می‌شوند

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان آبیک گفت: اگر واحدهای صنفی دارای تداخل صنفی پس از سه بار اخطار نسبت به جمع‌آوری اقدام نکنند، پلمپ می‌شوند.

واحدهای دارای تداخل صنفی آبیک پلمپ می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، قاسم داودپور بعد‌ از‌ ظهر امروز در جلسه شورای سلامت شهرستان آبیک که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: طبق قانون وظیفه هر واحد صنفی مشخص شده، بنابراین اگر واحد صنفی آنچه که در پروانه کسب دارد شغلی غیر از آن داشته باشد، باید جمع کند.

وی افزود: در خصوص تداخل صنفی در شهرستان آبیک، دو اتحادیه پزندگان و خواروبارفروشان شناسایی شده‌اند که 15 مورد زیر مجموعه پزندگان و 9 مورد زیر مجموعه خواروبارفروشان قرار داشته‌اند.

این مسئول ادامه داد: در کمیسیون تنظیم بازار و کمیسیون نظارت اخطار لازم به اتحادیه‌های دارای تداخل صنفی اخطار لازم داده شده که در صورت عدم جمع‌آوری پلمپ خواهند شد.

*ضرورت تشکیل کارگروه مشاغل مزاحم در آبیک

رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان آبیک، تشکیل کارگروه مشاغل مزاحم را در این شهرستان ضروری دانست و تصریح کرد: با تشکیل این کارگروه تدابیر لازم برای مشاغل مزاحم در شهرستان مانند فروش سیمان در معابر عمومی و خیابان‌های اصلی، تعویض روغنی‌ها، صافکاری‌ها، درب و پنجره‌سازان اندیشیده می‌شود.

داودپور در پایان خاطرنشان کرد: مشاغل مزاحم باید به تدریج ساماندهی شده و در محدوده‌ای از خروجی و ورودی شهر انتقال یابند.

انتهای پیام/77006/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول