اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاپیتان پرسپولیس گناوه:

شرایط فاجعه‌آمیز فوتبال بوشهر باور کردنی نیست

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گناوه هم از شرایط بد فوتبال در استان بوشهر گلایه کرد و گفت: باور کردنی نیست که فوتبال در استان ما به این وضع افتاده دلیلش را باید از آنهایی پرسید که می‌توانستند کمک کنند.

شرایط فاجعه‌آمیز فوتبال بوشهر باور کردنی نیست

رضا نظرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر گفت: باور کردنی نیست که فوتبال در استان ما به این وضع افتاده دلیلش را باید از آنهایی پرسید که می‌توانستند کمک کنند، اما افسوس که چنین نشد.

وی ادامه داد: فصل گذشته افتخار حضور در تیم پرطرفدار پرسپولیس گناوه نصیبم شد تیمی که طرفدارانش با تمام وجود به آن عشق می‌ورزند و شاید اگر مشکلات مالی و مصدومیت‌ها نبود، پرسپولیس در کورس مدعیان قرار می‌گرفت.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گناوه تصریح کرد: نادر جعفری به تنهایی تیم را اداره می‌کرد، او علاوه بر سرمربیگری بار مدیریتی و مالی تیم را بردوش می‌کشید، این گونه تیم داری در دنیا بی نظیر است یک نفر تمام فعالیت‌های تیم را یک تنه انجام دهد؛ اما سرمربی ما به عشق مردم گناوه با شجاعت این کار سنگین را انجام می‌داد.

نظرزاده اضافه کرد: نادر جعفری هم در مقابل تیم‌های متمول دولتی دیگر شهرهای اطراف کم آورد و گویا امسال قصد تیم داری ندارند، فصل گذشته خودم شاهد بودم وی از حق زن و بچه‌اش می‌گذشت تا تیم عقب نماند و حتی کار به جایی رسیده بود که مجبور شد وام بگیرد تا قسط دوم بازیکنان عقب نیفتد.

وی تصریح کرد: آخر این کجای انصاف است یک نفر به تنهایی تیم فوتبالی را در لیگ دو با آن همه هزینه سرسام آور نگهداری کند، مسئولان استان و بخصوص شهر پررونق گناوه باید هرچه زودتر فکری به حال تیم پرطرفدار پرسپولیس گناوه کنند چرا که کمتر شهری در لیگ دو و حتی دسته اول چنین هواداران پرشور و متعصبی دارد.

کاپیتان سابق تیم‌های ایرانجوان و شاهین بوشهر تأکید کرد: شرایط فوتبال در استان ما بحرانی است چهار تیم لیگ دویی ما قصد تیم داری ندارند و این یک فاجعه است.

نظرزاده متذکر شد: چرا نفت آبادان و تهران و دیگر شهرها می‌توانند اما استان ما که قطب انرژی کشور است از این حق مسلم خود محروم است؟

وی اذعان داشت: امیدوارم هرچه سریعتر فکری به حال جوانان علاقمند به فوتبال در استان بوشهر شود چرا که علاقه مردم در این خطه به فوتبال وصف شدنی نیست.

انتهای پیام/66006/ن30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول