اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دبیرخانه ستاد ساماندهی بهزیستی:

روانسر کاندیدای شهر بدون مانع برای معلولان در کشور است

رئیس دبیرخانه ستاد ساماندهی و مناسب‌سازی بهزیستی کشور گفت: استان کرمانشاه جزو سه استان نخست در پی‌گیری اجرایی شدن موضوع مناسب‌سازی بوده و شهرستان روانسر کاندیدای شهر بدون مانع برای معلولان در کشور است.

روانسر کاندیدای شهر بدون مانع برای معلولان در کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حسین امیرانی ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد هماهنگی و پی‌گیری مناسب‌سازی استان کرمانشاه در سال‌جاری اظهار داشت: موضوع مناسب‌سازی به دو بخش فرهنگ‌سازی و اقدامات اجرایی تقسیم می‌شود.

امیرانی با بیان اینکه در بخش فرهنگ‌سازی موضوع مناسب‌سازی اقدامات خوبی صورت گرفته، تصریح کرد: ستادهای مناسب‌سازی در استان‌ها و کمیته‌های مناسب‌سازی در شهرستان‌ها به‌صورت هدف‌مند تشکیل شده است.

وی خاطر نشان کرد: در بخش خروجی مناسب‌سازی هنوز اقدامات ایده‌آلی صورت نگرفته و در سطح بسیاری از شهرها می‌توان این موضوع را مشاهده کرد.

به گفته رئیس دبیرخانه ستاد ساماندهی و مناسب‌سازی بهزیستی کشور، اقدامات پراکنده‌ای انجام شده که به ‌صورت کلان و فراگیر نبوده است.

امیرانی تاکید کرد: تلاش می‌کنیم در یک نگاه هم‌گرا و ملی، بحث مناسب‌سازی را در تمام استان‌ها دنبال کنیم تا شاهد نتایج مطلوب باشیم.

این مقام مسئول، استان کرمانشاه را جزو سه استان نخست در پی‌گیری اجرایی شدن موضوع مناسب‌سازی اعلام کرد و افزود: استان کرمانشاه، زمینه خوبی برای حساس‌سازی و مناسب‌سازی فراهم کرده است.

وی عنوان کرد: در سال‌جاری هر شهرستان یک معبر را به‌عنوان پایلوت و محله بدون مانع معرفی می‌کند و علاوه بر آن، شهرستان روانسر کاندیدای شهر بدون مانع برای معلولان در کشور است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه نیز در این جلسه اظهار داشت: موضوع مناسب‌سازی مختص معلولان و جانبازان نیست، بلکه با توجه به آمار سالمندان، حساس‌سازی جامعه باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

عبدالرضا میرزائیان ادامه داد: آگاه‌سازی و حساس‌سازی، پیش‌زمینه اجرای طرح مناسب‌سازی است و این موضوع در کرمانشاه به‌صورت مطلوب انجام شده است.

انتهای پیام/2700/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول