اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران:

سالانه 50 هزار دانش‌آموز مجهز به آموزش مصرف بهینه انرژی می‌شوند

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: سالانه بیش از 50 هزار دانش‌آموز مجهز به آموزش مصرف بهینه انرژی می‌شوند.

سالانه 50 هزار دانش‌آموز مجهز به آموزش مصرف بهینه انرژی می‌شوند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ساری، منوچهر جعفری بعدازظهر امروز در نخستین همایش سراسری بهینه‌سازی مصرف انرژی در مازندران با عنوان جهاد انرژی که با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی زیرساختی در باشگاه برق با حضور سرگروه‌های آموزشی آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار داشت: گروه‌های آموزشی سرفصل‌های آموزشی را فرا گرفته و مفاهیم را به سایر معلمان و دانش‌آموزان انتقال می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه هر ساله بیش از 50 هزار دانش‌آموزان مجهز به آموزش‌های مدیریت مصرف برق می‌شوند، افزود: شکل‌گیری شخصیتی در سنین کم صورت می‌گیرد و آموزش و پرورش به لحاظ داشتن مخاطبان زیاد بهترین مرجع برای نهادینه‌کردن هر فرهنگ محسوب می‌شود.

جعفری ادامه داد: بحث بهینه‌سازی مصرف انرژی، اصلاح سیستم به منظور جلوگیری از هدررفت انواع انرژی است.

وی به جهت‌دار بودن آموزش تاکید کرد و گفت: شرکت توزیع برق دارای پنج تعرفه است که شامل مصارف خانگی، کشاورزی، تجاری، صنعتی و عمومی می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران در تشریح فعالیت‌های آموزشی برای انواع مشترکان برق در استان تصریح کرد: ابتدای آموزش شرکت توزیع برق در بهینه‌سازی مصرف انرژی با دانش‌آموزان صورت گرفت که خروجی موثری داشت.

وی با بیان اینکه آموزش مشترکان صنعتی را در سال گذشته داشتیم، بیان داشت: مازندران دارای هفت هزار مشترک صنعتی است که سال گذشته با آموزش‌هایی که صورت گرفت شاهد خاموشی در این بخش نبود.

جعفری خاطرنشان کرد: شرکت توزیع برق مازندران فعالیت‌های آموزشی خود را برای تمامی مشترکان داشته است که در این فعالیت فرهنگی مشترکان بخش کشاورزی، تجاری، صنعتی و خانگی به آموزش مصرف بهینه انرژی مجهز شدند.

وی بر استمرار فعالیت‌های آموزشی در مدیریت مصرف انرژی تاکید کرد و متذکر شد: برق عامل موثری در صنعتی شدن هر کشور است و برای توسعه‌یافتگی کشور باید به مصرف بهینه انرژی توجه ویژه‌ای داشت.

جعفری با بیان اینکه بعد از قانون هدفمندی یارانه‌ها گسترش فرهنگ بهینه‌سازی مصرف انواع انرژی در دستور کار شرکت توزیع برق قرار گرفته است، اذعان داشت: در اجرای طرح جهادی انرژی، آموزش فرهنگیان و اولیا به عنوان حامیان انرژی و نیز دانش‌آموزان ‌به عنوان همیاران انرژی نقش ملی دارند.

انتهای پیام/86006/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول