اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون مداحان سوادکوه:

62 نفر از مداحان سوادکوه ساماندهی شدند

مسئول کانون مداحان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سوادکوه از ساماندهی و ارائه کد شناسایی 62 نفر از مداحان شهرستان سوادکوه خبر داد.

62 نفر از مداحان سوادکوه ساماندهی شدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از سوادکوه، مهدی رضایی ظهر امروز در جلسه مجمع الذاکرین شهرستان سوادکوه با اشاره به اهداف و رسالت‌های کانون مداحان اداره تبلیغات اسلامی و بسیج مداحان شهرستان سوادکوه، گفت: مداحان باید به کیفیت بخشی فعالیت‌های توجه لازم را داشته باشند و در انتخاب اشعار و نحوه بیان آن دقت کنند.

مسئول کانون مداحان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سوادکوه به برنامه‌ریزی برای برگزاری جلسات آموزشی مداحان در سوادکوه اشاره کرد و افزود: 62 نفر از مداحان شهرستان سوادکوه شناسایی و ساماندهی شدند و با همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سوادکوه، کد شناسایی دریافت کردند.

وی به لزوم توجه به مفاهیم مداحی اشاره و خاطرنشان کرد: استفاده از زبان خوب، شعر عالی و گویا و محتوای مناسب در مداحی باید برنامه‌ریزی شود.

رضایی به برگزاری جلسات ماهانه کانون مداحان شهرستان سوادکوه و جلسات ویژه مناسبتی اشاره کرد و افزود: استفاده از توان مداحان برای تعمیق باورهای دینی باید مورد برنامه‌ریزی قرار گیرد.

مسئول کانون مداحان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سوادکوه یادآوری کرد: ایجاد فضای معنوی در جامعه و ذکر مدح اهل بیت (ع) با محوریت مناجات و ادعیه‌خوانی در طول ماه مبارک رمضان به صورت گسترده اجرایی می‌شود.

به گزارش فارس، مجمع الذاکرین بیت الاحزان انصار سوادکوه از طرف کانون مداحان و بسیج مداحان شهرستان سوادکوه تشکیل شده است.

انتهای پیام/86015/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول