اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر خبر داد

کمک به ایتام در قالب طرح همای رحمت ویژه ماه مبارک رمضان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر بوشهر گفت: در ایام ماه مبارک رمضان هلال احمر این استان اقدام به برپایی سفره‌های افطاری و کمک به ایتام در قالب طرح همای رحمت می‌کند.

کمک به ایتام در قالب طرح همای رحمت ویژه ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم شعبانزاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران بوشهر اظهار داشت: جمعیت هلال احمر با تأسی از سیره نبوی و سنت حسنه مولی الموحدین همه ساله نسبت به اجرای طرح همای رحمت به منظور کمک به ایتام و نیازمندان در ماه مبارک رمضان اقدام می‌کند.

وی اضافه کرد: هدف از اجرای طرح ترویج ارزش‌های انسان‌دوستانه، کمک به همنوعان و نیازمندان، همدلی و همدردی با خانواده‌های نیازمند و ایجاد زمینه مشارکت خیرین در اجرای برنامه‌های عام المنعه است.

مدیرعامل هلال احمر بوشهر گفت: جمعیت هلال احمر استان بوشهر نیز امسال از اول ماه مبارک با همکاری خیرین و داوطلبین جمعیت در سراسر استان نسبت به اجرای طرح در خانه‌های داوطلبین جمعیت در سطح استان، حسینیه‌ها و مراکز فرهنگی، مذهبی، شهری و روستایی، منازل و محافل خیرین اقدام خواهد کرد.

این مسئول اضافه کرد: از جمله این اقدامات برپایی سفره‌های افطاری برای ایتام، تأمین خواروبار و نیازهای ضروری نیازمندان در ماه مبارک رمضان است..

شعبانزاده خاطرنشان کرد: علاوه بر موارد فوق با توجه به زلزله اخیر در بخش شنبه و طسوج شهرستان دشتی، جمعیت در نظر دارد با مشارکت استان‌های فارس، کهگیلویه و بویراحمد، هرمزگان و خوزستان نسبت به برپایی سفره افطاری در منطقه مذکور اقدام کند.

وی در پایان اذعان داشت: در این زمینه شعب هلال احمر در سراسر استان آمادگی هرگونه همکاری و مساعدت نقدی و غیرنقدی از سوی مردم نوعدوست و خیر را دارد . 

انتهای پیام/66006/ن20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول