اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 4 مشهد:

2 بوستان ویژه بانوان در مشهد احداث می‌شود

شهردار منطقه چهار مشهد گفت: به سبب بافت پر تراکم محدوده کوی طلاب و خیابان طبرسی مشهد، کلنگ احداث دو بوستان ویژه بانوان در این مناطق به زمین خورده است.

2 بوستان ویژه بانوان در مشهد احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، جواد اصغری اظهار داشت: پارک بانوان بوستان بهشت که عملیات اجرایی آن از آبان سال گذشته آغاز شده بود، هم‌اکنون با پیشرفت فیزیکی 90 درصدی همراه است.

وی افزود: این بوستان که انتظار می‌رود تا اواخر خرداد ماه به بهره‌برداری برسد، در ضلع شمالی بوستان بهشت قرار دارد و از زمین‌های بسکتبال و شطرنج، دوچرخه‌سواری، دو و میدانی زمین بازی کودکان و آلاچیق تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه بوستان بانوان پارک بهشت به منظور ایجاد فضایی مختص ورزش بانوان احداث شده است، خاطرنشان کرد: کمبود فضاهایی برای ورزش بانوان سبب شده نیمی از جمعیت فعال جامعه از حرکت و پویایی باز بماند و به همین دلیل ساخت فضاهایی برای تامین رفاه و سلامتی بانوان در دستور کار قرار گرفت.

شهردار منطقه چهار مشهد در ارتباط با مختصات فیزیکی این بوستان گفت: مساحت بوستان بانوان بهشت 21 هزار و 500 مترمربع است که حائل‌های جدا کننده‌ای به ارتفاع 2.5 متر به منظور ایجاد ایمنی و عدم مشرفیت در اطراف این بوستان کشیده شده است.

اصغری پارک بانوان ارم را از دیگر اقدامات انجام شده در سطح منطقه چهار در راستای تشویق بانوان به ورزش و فعالیت‌های ورزشی دانست و گفت: این بوستان نیز با 95 درصد پیشرفت فیزیکی هم‌اکنون در مرحله کف‌سازی قرار دارد و انتظار می‌رود تا اواسط تیر ماه به بهره‌برداری برسد.

وی در مورد امکانات موجود در این بوستان گفت: زمین‌هایی برای ورزش بدمینتون، والیبال، بسکتبال، شطرنج، رینگ مخصوص دوچرخه‌سواری و دو و میدانی در نظر گرفته شده؛ همچنین پنج آلاچیق، نمازخانه، زمین بازی کودکان، سرویس بهداشتی، رختکن و دو آبنما از دیگر امکانات بوستان بانوان ارم است.

شهردار منطقه چهار مشهد در ادامه بیان کرد: مساحت بوستان یاد شده 15 هزار مترمربع است که در این بوستان نیز به منظور ایجاد امنیت برای بانوان و برطرف کردن مشکل نبود مشرفیت به فضای داخل پارک، از دیوارهایی با ارتفاع سه متر استفاده شده است.

اصغری اضافه کرد: بوستان بانوان ارم از آبان 91 احداث شده و انتظار می‌رود با بهره‌برداری از این دو بوستان، فضاهای مناسبی در اختیار ورزش بانوان قرار گیرد.

انتهای پیام/70006/س/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول