اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد چرام خبر داد

اهدای ساختمانی توسط یک خیر برای فعالیت کانون تابستانه چرام

رئیس کمیته امداد چرام از اهدای یک ساختمان دو طبقه توسط یکی از خیرین نیکوکار برای فعالیت کانون‌های تابستانه به مدت دو ماه در اختیار کمیته امداد خبر داد.

اهدای ساختمانی توسط یک خیر برای فعالیت کانون تابستانه چرام

علی‌حسن مظاهری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام از اهدای یک ساختمان دو طبقه توسط یکی از خیرین برای فعالیت کانون‌های تابستانه به مدت دو ماه در اختیار کمیته امداد امام خمینی خبر داد.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی جهت تکمیل و غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در فصل تابستان از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد امام خمینی است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی چرام افزود: در همین زمینه با پیگیری‌های به عمل آمده و تشریح فعالیت‌های کانون یکی از افراد نیکوکار یک ساختمان آموزشی مجهز به تمام امکانات آموزشی را به مدت دو ماه به صورت رایگان در اختیار کمیته امداد امام خمینی قرار داد.

مظاهری تصریح کرد: این ساختمان مجهز به کارگاه آموزش کامپیوتر، نقشه‌کشی و فضای آموزشی جهت کلاس‌های قرآن، احکام و سایر رشته‌ها است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی چرام، حجم فعالیت این کانون را 100 نفر عنوان کرد و گفت: امید است با مشارکت خیرین و صالحین درون و برون استانی بتوان در راستای گسترش فرهنگ و معارف اسلامی و همچنین آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای به دانش‌آموزان مددجو گام‌های مؤثری در راه موفقیت آن‌ها برداشت.

مظاهری با قدردانی از این خیر نیکوکار، ارزش ریالی این مساعدت را بیش از 30 میلیون عنوان کرد و گفت: این فرد خیر در سال گذشته نیز ساختمان خود را در اختیار کانون تابستانه کمیته امداد امام خمینی قرار داده بود.

انتهای پیام/82002/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول