اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیروزمنش در گفت‌وگو با فارس:

شناگر قمی به تیم ملی معلولان جوان کشورمان دعوت شد

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم از دعوت شناگر جوان قمی به تیم ملی شنا جوانان معلول کشورمان خبر داد.

شناگر قمی به تیم ملی معلولان جوان کشورمان دعوت شد

محمد پیروزمنش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: در حال حاضر دو ورزشکار از قم در رشته والیبال نشسته، یک بسکتبالیست در رشته بسکتبال با ویلچر، یک کماندار در تیم ملی تیراندازی با کمان در اردوی تیم ملی هستند.

وی ادامه داد: این در حالی است که علاوه بر ورزشکارانی که در برخی دیگر از رشته‌های ورزشی زیر مجموعه فدراسیون و هیئت‌های ورزش جانبازان و معلولین ملی پوش هستند، یک ملی پوش جوان نیز در تیم ملی شنا معلولان کشورمان داریم.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم افزود: این شناگر قمی حسین علیزاده است که برای کسب آمادگی و شرایط مطلوب جسمی و روحی به منظور حضور در رقابت‌های پارآسیایی جوانان مالزی به تیم ملی جوانان کشورمان دعوت شده است.

وی اضافه کرد: برای این منظور هشت شناگر از هفت استان کشور با نظر کادر فنی تیم ملی شنا جوانان معلول کشورمان برای حضور در نخستین مرحله تمرینات تیم ملی جوانان فراخوانده شدند که در بین آنها حسین علیزاده از قم نیز عضو تیم ملی محسوب می‌شود.

پیروزمنش با بیان اینکه شناگرانی از استان‌های تهران، اصفهان، خراسان رضوی، قم، آذربایجان شرقی، مرکزی و فارس به تیم ملی شنای معلولان جوان کشورمان دعوت شده‌اند افزود: در این بین به غیر از خراسان رضوی که دو ملی پوش دارد، سایر استان‌ها دارای یک ملی پوش هستند.

وی یادآور شد: بر این اساس رضا جوادی از تهران، محمد رضا نکویی از اصفهان، مصطفی زینی و مازیار ماضی از خراسان رضوی، حسین علیزاده از قم، مهران رشیدی از آذربایجان شرقی، امیرمحمد توحیدنژاد از مرکزی و مهدی خرمی از فارس هشت شناگر جوانی هستند که به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند.

پیروزمنش همچنین خاطرنشان کرد: این شناگران تمرینات خود را زیر نظر علیرضا ایزدی و مهدی اکبرنژاد مربیان تیم ملی پیگیری می‌کنند در حالی که مربیان استانی این ورزشکاران، محمد جبارزاده انصاری از اصفهان، مجید غفاریان از خراسان رضوی، مجید شکوری از قم، بابک نراقی از آذربایجان شرقی، آرش سماعی از مرکزی و منصور شریفی از فارس نیز آنها را در این اردو همراهی می‌کنند.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم در پایان با اشاره به نحوه برگزاری این اردو اظهار داشت: نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی شنا جوانان دارای معلولیت تا چهاردهم تیر ماه در محل کمپ تیم‌های ملی جانبازان و معلولین دایر خواهد شد.

انتهای پیام/78002/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول