اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دو بخش دوبل و انفرادی

میرعارفی، جلالیان، آدابی و صالحی نمایندگان قم در تور تنیس آسیا شدند

سرمربی تیم هیئت تنیس استان قم از اعزام چهار تنیس باز قمی به رقابت‌های هفته دوم تور تنیس پسران زیر 14 سال آسیا خبر داد.

میرعارفی، جلالیان، آدابی و صالحی نمایندگان قم در تور تنیس آسیا شدند

سید مقتدا خاتمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: رقابت‌های قهرمانی تور تنیس آسیا با شرکت تنیس بازانی از استان‌های مختلف کشور و همچنین نمایندگان تنیس چند کشور خارجی از امروز هفته دوم خود را در تهران آغاز می‌کند.

وی ادامه داد: میزبان این مرحله از رقابت‌ها مجموعه ورزشی انقلاب تهران خواهد بود و تنیس بازان قمی در کنار سایر تنیس بازان کشورمان و همچنین تنیسورهای شرکت کنندگان از کشورهای خارجی در بخش‌های مختلف به دنبال کسب عنوان به رقابت می‌پردازند.

سرمربی تیم هیئت تنیس استان قم خاطرنشان کرد: این دوره از رقابت‌ها هم در بخش دوبل و هم در قسمت انفرادی به انجام می‌رسد، ضمن اینکه نتایج مجموع هر دو بخش، تعیین کننده جایگاه تیم‌های شرکت کننده در رده بندی تیمی خواهد بود.

وی بیان کرد: این رقابت‌ها هم در بخش پسران برگزار می‌شود و هم اینکه دختران تنیس باز در سه بخش انفرادی، دو نفره و تیمی با یکدیگر مسابقه می‌دهند البته به نمایندگی از هیئت تنیس استان قم تنها تنیس بازان پسر در این رقابت‌ها حضور دارند.

خاتمی اضافه کرد: از امروز رقابت‌های هفته دوم تور تنیس زیر 14 ساله‌های آسیا در کشورمان برگزار می‌شود در حالی که در هفته اول این مسابقات چهار تنیس باز قمی حضور داشتند و با ایجاد تنها یک تغییر چهار تنیس باز از امروز در هفته دوم این پیکارها با حریفان مسابقه می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: بدین ترتیب آرش میرعارفی، محمدحسین جلالیان، مهدی آدابی و علی سیدصالحی نمایندگان تنیس قم هستند در حالی که از جمع آنها تنها محمدحسین جلالیان توانست در بخش انفرادی هفته اول این رقابت‌ها به جمع هشت نفر برتر برسد و در بخش دو نفره نیز با یک تنیس باز هندی مقام سوم این دوره از پیکارها را به خود اختصاص داد.

خاتمی با اشاره به عملکرد خوب تنیس بازان قمی در مرحله قبل، عنوان کرد: در جمع 16 نفر برتر سه تنیس باز قم با وجود اینکه نمایش بسیار خوبی مقابل حریفان داشتند اما نتیجه را واگذار کردند و در نهایت جلالیان با درخشش مقابل حریفان خود مجوز حضور در جمع هشت نفر برتر مسابقات تور تنیس آسیا را به دست آورد.

سرمربی تیم هیئت تنیس استان قم اظهار داشت: در یک چهارم نهایی محمدحسین جلالیان با محمد دوانی از بحرین مسابقه داد و نتیجه را واگذار کرد تا به جمع چهار نفر برتر نرود، ضمن اینکه جلالیان نماینده شایسته تنیس قم در کنار تنیسوری از هند به عنوان تیم دو نفره در بخش دوبل برای راهیابی به مرحله نیمه نهایی با تیم دو نفره‌ای از کشورمان رو به رو شدند که با باخت در این دیدار به بازی رده بندی رفتند و در نهایت سوم شدند.

انتهای پیام/78002/و40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول