اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تنیس روی میز شهرستان مهریز خبر داد

برتری مبلمان تکنوچوب و تالار سبز در لیگ برتر تنیس مهریز

رئیس هیئت تنیس روی میز شهرستان مهریز گفت: هفته سوم لیگ برتر تنیس روی میز مهریز با برتری تیم‌های مبلمان تکنوچوب و تالار سبز پایان یافت.

برتری مبلمان تکنوچوب و تالار سبز در لیگ برتر تنیس مهریز

حسین زارع امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مهریز اظهار داشت: هفته سوم لیگ برتر تنیس روی میز مهریز با شرکت 10 تیم در سالن تنیس روی میز مجموعه ورزشی معلم پیگیری شد که در پایان تیم‌های مبلمان تکنوچوب و تالار سبز با کسب شش امتیاز در صدر ایستادند و تیم پایگاه سیدالشهدا (ع) در رده سوم جای گرفت.

وی، نتایج حاصل از هفته سوم این دیدارها را این‌گونه تشریح کرد: هفته سوم این مسابقات با برتری سه بر صفر تیم مبلمان تکنوچوب بر بیمه ملت آغاز شد.

در بازی دوم و حساس‌ترین دیدار این هفته، تیم‌های کانون جوادالائمه و نونهالان مهریز به مصاف هم رفتند و پس از یک جدال تماشایی در نهایت بازی با نتیجه سه بر دو به سود کانون جوادالائمه پایان یافت.

پس از آن نیز تیم پایگاه سیدالشهدا با نتیجه سه بر صفر بر تیم شهیدان گمنام چیره شد و بازی دو تیم تالار سبز و موسسه کوثر رقیه نیز به علت حاضر نشدن تیم موسسه کوثر رقیه، سه بر صفر به نفع تالار سبز اعلام شد.

همچنین لازم به ذکر است که دیدار تیم‌های نمونه دکتر زارع‌زاده و پرده پردیس که می‌توانست حساس‌ترین و تماشایی‌ترین دیدار این هفته لقب بگیرد، با توافق دو تیم مسابقه به تاخیر افتاد و قرار شد در هفته آینده پیگیری شود.

انتهای پیام/90005/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول